معاون اقتصادی استاندار زنجان تاکید کرد؛

تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار تا پایان دولت دوازدهم در زنجان

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۳:۴۸:۰۵
کد خبر: ۹۰۱۹۲۳
تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار تا پایان دولت دوازدهم در زنجان
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: بر اساس تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر هیات دولت بر تکمیل پروژه‌های مهم و اثرگذار، شناسایی طرح ها در این استان در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فرامرز نیک‌سرشت  در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان زنجان افزود: رئیس جمهوری پس از این دیدار با ابلاغ بخشنامه‌ای از تمام استانداران خواسته تا سه پروژه شاخص و مهم استان خود را جهت پیگیری فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی معرفی کنند.

وی خاطرنشان کرد: مطالبه عمومی مردم، بهره‌برداری ظرف ۲ سال آینده، سطح اثرگذاری در شعاع ملی و یا حداقل استانی و مشارکت بخش خصوصی از مهم‌ترین ویژگی‌های این پروژه‌ها است که باید با این نگاه، انتخاب و معرفی شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز با اشاره به اولویت‌های ابلاغی دولت، گفت: پروژه‌ها باید از میان برنامه‌های توسعه‌ای , مطالبه عمومی مردم استانباشد و بار مالی برای دولت ایجاد نکند و حداکثر تا پایان دولت نیز به بهره‌برداری برسد.
لازم به یادآوری است که؛ در دیدار اعضای کابینه با رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت هفته دولت سال جاری، ایشان فرمودند که ۲ سال آینده، صَرف تکمیل پروژه‌های اثرگذار و مهم باشد به‌گونه‌ای که تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسند.هیات دولت نیز پس از این دیدار با ابلاغ بخشنامه‌ای از استان‌ها خواسته تا سه پروژه شاخص با ویژگی‌ها و اولویت‌های مورد اشاره در این بخشنامه را معرفی کنند.
گفتنی است؛ ۳۴ پروژه در مرحله اول، معرفی شده که ۲۱ مورد آن به استان برگشت داده شده و از بین آن‌ها باید سه پروژه شاخص، انتخاب و به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور، معرفی شود.

 
 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز