استاندار زنجان:

ایجاد آرامش وظیفه همگانی است/ دور دوم سفرهای استانی از هفته آینده آغاز می شود

۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۳:۱۳:۵۹
کد خبر: ۹۰۲۴۲۸
ایجاد آرامش وظیفه همگانی است/ دور دوم سفرهای استانی از هفته آینده آغاز می شود
استاندار زنجان بزرگترین تکلیف امروز همه مدیران و شهروندان را ایجاد آرامش در جامعه عنوان کرد و گفت: همه ما باید در زمینه حفظ آرامش جامعه تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح اله حقیقی در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر دادگستری در استان برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های اعضای شوراهای تامین استان و شهرستان ها در تصمیم گیری‌های صحیح و بموقع که موجب آرام نگه داشتن جامعه می شود، اظهار کرد: با ایجاد آرامش در جامعه، هم مردم و هم مدیران از این نعمت برخوردار خواهند شد و با آرامش به خدمت خواهند پرداخت.

وی به برخی اقدامات صورت گرفته در استان نیز اشاره و تصریح کرد: تمامی جلسات مهم و محوری استان همچون شورای گفتگو و کارگروه تسهیل در جمع ذی‌نفعان برگزار می شود تا افراد در جریان تصمیم‌ها و اقدامات قرار گیرند.

مقام عالی استان ادامه داد: مشکلات و مسائل موجود در واحدهای تولیدی، هم در استان و هم درصورت نیاز از طریق وزارتخانه ها و مراکز خارج از استان پیگیری می شود.

استاندار زنجان به برخی از رتبه های شاخص استان زنجان در میان سایر استان های کشور اشاره نمود و گفت: زنجان جزو پنج استان امن کشور است، رتبه سوم امنیت سرمایه گذاری و رتبه ششم در نرخ بیکاری را داراست.

وی با اشاره به وقوع حوادثی همچون آتش‌سوزی های اخیر شهرستان طارم، خاطرنشان کرد: فرمانداران باید مدیریت بحران شهرستان ها را فعال نگه دارند تا در زمان وقوع حوادث از آمادگی کامل برخوردار باشند.

حقیقی خطاب به حادثه آفرینان اظهار کرد: این افراد باید بدانند که برای خاموش کردن آتش ایجاد شده توسط عامل انسانی، بیش از ۶۰۰ نفر نیرو بسیج شدند ولی باز هم ضربه های جبران‌ناپذیر فراوانی به محیط زیست وارد شد.

وی از آغاز دور دوم سفر به شهرستان‌ها و روستاهای استان از هفته آینده خبر داد و افزود: مصوبات سفرهای دور اول به شهرها و ۱۱۰ روستایی که بازدید شده از مدیران مربوطه با جدیت پیگیری می شود تا در این دوره، نتایج آن سفرها به مردم ارائه گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز