اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

معاون وزیر آموزش و پرورش از هنرستان کشاورزی شهید باهنر زنجان بازدید کرد

۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۳:۱۳:۴۹
کد خبر: ۹۰۲۴۴۱
معاون وزیر آموزش و پرورش از هنرستان کشاورزی شهید باهنر زنجان بازدید کرد
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در پایان مراسم بازگشایی مدارس با حضور در هنرستان کشاورزی شهید با هنر زنجان از بخش های مختلف این هنرستان بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ علیرضا کمره ئی، معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش و ابراهیم رفیعی،مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با همراهی رئیس آموزش و پرورش ناحیه 1 زنجان،مشاور اجرایی مدیر کل،رئیس اداره حراست،معاون آموزش متوسطه استان و جمعی از کارشناسان ادارات داخلی اداره کل، از بخش های مختلف این هنرستان بازدید به عمل آوردند.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در این بازدید گفت:هنر جویانی که در این آموزشگاه فارغ التحصیل می شوند، می توانند متناسب با شرایط اقلیمی و فرهنگی زنجان حوزه اشتغال خود را در چنین مکانی تعریف کنند.

وی افزود:آموزشهای ما دو رویکرد را دنبال میکند،یکی مهارتی که به خود اشتغالی منجر می شود و کفایت میکند و دیگری کار آفرینی است که می تواند فرصت های کاری را توسعه دهد.

این مقام مسئول اظهار داشت: ما باید یقین حاصل کنیم که کیفیت آموزش هایمان، به سمت توسعه نیروی انسانی می رود و این در آموزش های هنرستانی و مهارتی حائز اهمیت است.

کمره ئی در ادامه بیان داشت:اگر قرار است بر هنرستانهای کشاورزی تمرکز داشته باشیم باید از مدیران هنرستان ها در نحوه سازمان دادن به آن کمک گرفته و از دیدگاه های آنها استفاده کنیم .

رفیعی،مدیر کل آموزش و پرورش استان هم در پایان، ضمن تشکر ازحضور معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در این هنرستان گفت:جهت پیشبرد اهداف به حمایت همه جانبه از سوی وزارت نیاز داریم و به مدد دعوت می کنیم.

شایان ذکر است؛این هنرستان به مساحت ١٠٦ هکتار در سال ١٣٥٨ با هدف تربیت نیروی انسانی جوان و ماهر در بخش کشاورزی تاسیس شده است.

 

 

نظر شما