معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

همدلی و ایثار رمز موفقیت جمهوری اسلامی ایران است

۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۸:۳۲:۳۱
کد خبر: ۹۰۳۴۷۸
همدلی و ایثار رمز موفقیت جمهوری اسلامی ایران است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان، همدلی و ایثار را رمز موفقیت جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران در سخت‌ترین تحریم‌ها مقاومت مقتدرانه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی نافچی در مراسم گرامیداشت هفته مقدس اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس یادآور رشادت‌های رزمندگان است و باید آن را قدر بدانیم.
وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس، موضوع فردی نبوده و مربوط به تمام جامعه و عام است، اضافه کرد: آنچه که امروز ضرورت دارد تبیین فرهنگ دفاع مقدس است و نسل امروز باید عظمت ارزش‌ها و رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس را بشناسد و مطابق آن زندگی کند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس غرب و شرق برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بسیج شده بودند، بیان کرد: اما با حضور مردم و همدلی و یکپارچگی این اتفاق نیفتاد.
وی با اشاره به اینکه آثار دفاع مقدس هنوز هم در کشور باقی است، تصریح کرد: با وجود گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز هم دشمنان به دنبال ضربه زدن به کشور هستند اما جمهوری اسلامی ایران در سخت‌ترین تحریم‌ها مقاومت مقتدرانه دارد.
مرادی نافچی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی مبنای تصمیم گیری در جهان است، اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران به رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جهان می‌درخشد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه یکی از رموز موفقیت جمهوری اسلامی در برهه‌های مختلف این بوده که اقشار مختلف برای پایداری نظام اسلامی مقاومت کردند، بیان کرد: یکی از فداکاری‌ها مربوط به شهداست که با ایثار موجب پایداری جمهوری اسلامی شدند.

 

نظر شما