رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان زنجان:

اعضای هیات نظارت بر انتخابات مجلس در استان زنجان مشخص شدند

۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۱:۴۰:۰۳
کد خبر: ۹۰۳۹۹۶
اعضای هیات نظارت بر انتخابات مجلس در استان زنجان مشخص شدند
اعضای هیات نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان زنجان مشخص و حکمشان صادر شده‌است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان زنجان روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا گفت: برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۰ نفر از بین اقشار مختلف استان  به هیات مرکزی معرفی شدند که از بین این ۱۰ نفر برای پنج نفر جهت عضویت در هیات نظارت بر انتخابات مجلس پیش رو، حکم صادر شده است.

حسین میرزاپور افزود: طبق اصل ۹۹ قانون اساسی نظارت بر چهار انتخابات مهم «مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، خبرگان رهبری و همه پرسی و مراجعه به آراء عمومی» وظیفه شورای نگهبان و هیأت‌های منصوب از طرف این شورا است.

وی اظهار داشت: حجت‌الاسلام علی ناصر، علی رفیعی‌زاده، بهروز عباسی، علیرضا زینالی و حسین میرزاپور به عنوان اعضای هیأت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان زنجان هستند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان زنجان گفت: بعد از مشخص کردن هیأت نظارت بر انتخابات در شهرستانها و صدور احکام، از طریق روُسای دفاتر و مسولان بخش ها برای هر بخش ۶ نفر به هیأت شهرستان معرفی و برای سه نفر  بعد از بررسی در هیأت استان، حکم صادر خواهد شد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند امسال برگزار می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز