رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اعلام نمود:

فعال سازی واحدهای تولیدی نیمه‌ تعطیل در زنجان

۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۴:۰۵:۴۴
کد خبر: ۹۰۵۲۵۱
ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان یکی از اولویت‌های استان را فعال کردن واحدهای تولیدی نیمه‌ تعطیل اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  مهندس ناصر فغفوری اظهار کرد : زنجان جزو استان‌هایی است که در زمینه تولید از ظرفیت‌های زیادی برخوردار است و این ظرفیت‌ها می‌تواند شامل برخورداری از جاده و خطوط ریلی، نزدیکی به پایتخت و غیره باشد.

این مسئول با تاکید بر اینکه همه این موارد باعث شده است سرمایه‌گذاری در بخش صنعت در اولویت سرمایه‌گذاران قرار گیرد، ادامه داد: یکی از رویکردهای جدی که در زمینه تولید در پیش گرفته‌ایم، تکمیل زنجیره تولید در استان است که بی‌تردید تلاش برای جلوگیری از خام‌فروشی به‌ویژه در بخش معدن می‌تواند یکی از این رویکردها باشد.

وی افزود: حجم سرمایه‌گذاری استان در طی سال‌های اخیر به ۷۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است و با زمینه‌هایی که در راستای افزایش حجم سرمایه‌گذاری‌ها در استان صورت گرفته، این میزان سرمایه‌گذاری تا چند ماه آینده به‌ویژه در بخش صنعت به ۲۰۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

فغفوری یکی از اقدامات در زمینه افزایش روند زنجیره تولید در استان را مربوط به صنعت نساجی دانست و یادآور شد: واحدهای نساجی جدید در استان تا ماه‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و علاوه‌بر این، شاهد فعالیت بخش‌های ریسندگی، بافندگی و رنگرزی هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان یکی از اولویت‌های استان را فعال کردن واحدهای تولیدی نیمه‌تعطیل اعلام کرد و گفت: از سال گذشته تاکنون خوشبختانه در استان هیچ واحد تولیدی تعطیل نشده و این در حالی است که تعدادی از واحدهایی که از سال‌های قبل تعطیل شده بودند، به چرخه تولید بازگشتند.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای امسال نیز برنامه‌های خوبی پیش‌بینی شده است که طبق آن عمل شود. سازمان صنعت، معدن و تجارت به بهره‌برداری رسیدن پروژه‌های بزرگ را امسال در دستور کار دارد و امیدواریم با این امر رونق تولید در استان را شاهد باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز