استاندار زنجان:

چارچوب مشخصی برای توسعه بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان تعیین شود

۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۷:۰۹:۴۴
کد خبر: ۹۰۶۶۸۶
چارچوب مشخصی برای توسعه بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان تعیین شود
استاندار زنجان گفت: با مسئولیت معاون عمرانی استاندار کمیته ای تشکیل و اقداماتی را که از نظر قانونی نسبت به ادامه روند طرح توسعه بیمارستان ولیعصر(عج) می‌توان انجام داد در قالب صورتجلسه و چارچوب مشخصی برای هر یک از دستگاه‌ها و مجریان پروژه تعیین کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌الله حقیقی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت شهری استان افزود: صورتجلسه مکتوب که به امضای اعضای ذی‌ربط برسد، مبنای عمل در تکمیل طرح خواهد بود و در آینده نیز به دلیل داشتن چارچوب مشخص، کسی نمی‌تواند خدشه‌ای به آن وارد کند.

وی با تاکید بر اینکه باید به‌گونه‌ای از اجرای طرح مراقبت شود تا مشکلی در آینده ایجاد نشود، اظهار داشت: ممکن است تعهدات و تفاهم‌های شفاهی که در این جلسات داده می‌شود در آینده پذیرفته نشود و اجرای پروژه با این حجم و گستردگی توسط خیران نیز به صورت شفاهی امکان‌پذیر نیست.

مقام عالی استان ادامه داد: باید با تبدیل مذاکرات و تفاهم‌های شفاهی به تعهدات کتبی مشخص شود که هر فرد، دستگاه و خیران چه اقداماتی انجام خواهند داد.

استاندار زنجان، طرح توسعه بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان را نماد بزرگیِ توان خیران زنجانی دانست و گفت: خیران با همت و اراده خود، اقدامات ارزشمند و شایسته‌ای انجام می‌دهند که انجام آن با بودجه‌های دولتی، امکان‌پذیر نیست.

حقیقی در خصوص تعهدات شرکت‌های خدمات‌رسان مانند آب، برق، گاز و ارتباطات، خاطرنشان کرد: مواردی که در اختیار این شرکت‌ها نبوده و نیاز به پیگیری از وزارتخانه‌های مربوطه باشد از طریق آن‌ها پیگیری و در صورت لزوم نیز وزیر مربوطه را جهت بازدید از پروژه به استان دعوت می‌کنیم.

مدیرعالی اجرایی استان تصریح کرد: دولت نیز از اجرای چنین پروژه‌ای استقبال می‌کند زیرا یک مجموعه مجهز بدون تحمیل هزینه‌ای، تحویل دولت و بخش درمانی استان می‌شود.

 

 
 

 

 

نظر شما