رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان اعلام نمود؛

۲۰۰۰ فرصت شغلی با توسعه بیمارستان ولیعصر(عج)

۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۷:۰۶:۰۶
کد خبر: ۹۰۶۷۲۳
۲۰۰۰ فرصت شغلی با توسعه بیمارستان ولیعصر(عج)
دکترپرویز قزلباش: با اجرای طرح توسعه بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان، ظرفیت این بیمارستان به ۱۰۰۰ تخت رسیده و به سمت فوق‌تخصصی شدن حرکت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ پرویز قزلباش رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان اظهار داشت: با اجرای طرح توسعه بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان، شاهد ایجاد ۲۰۰۰ فرصت شغلی خواهیم بود.

 قزلباش ظهر چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت شهری استان که در بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان برگزار شد، ضمن بیان اینکه اگر خواهان توسعه همه‌جانبه استان هستیم، این توسعه باید در همه زمینه‌ها دیده شود که یکی از این بخش‌ها اهتمام به حوزه بهداشت و درمان است. یکی از مهم‌ترین جنبه‌های مثبت طرح توسعه بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان، ارتقای شاخص تخت بیمارستانی است؛ چرا که در حال حاضر زنجان در این زمینه پایین‌تر از میانگین کشوری بوده و با اجرای این طرح، شاهد اضافه شدن ۵۴۰ تخت بیمارستانی خواهیم بود.

دکترپرویز قزلباش همچنین اضافه نمود: علاوه بر افزایش شاخص‌ها، شاهد ایجاد ۲۰۰۰ فرصت شغلی به واسطه اجرای طرح توسعه بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان خواهیم بود. با توجه به اینکه زنجان به‌عنوان قطب ۶ کشور مطرح است، به همین خاطر معتقدیم در حوزه بهداشت و درمان نیز باید نیازمندی‌های این بخش را در استان بر دوش بکشد که اجرای این طرح می‌تواند در همین راستا باشد. با اجرای طرح توسعه بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان، ظرفیت این بیمارستان به ۱۰۰۰ تخت رسیده و به سمت فوق‌تخصصی شدن حرکت خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز