استاندار زنجان خبر داد:

رونمایی از شناسنامه روستاهای استان زنجان تا دو هفته آینده

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۱:۳۴
کد خبر: ۹۰۷۹۲۷
رونمایی از شناسنامه روستاهای استان زنجان تا دو هفته آینده
استاندار زنجان گفت: هر روستا باید دارای شناسنامه باشد که تا دو هفته آینده شناسنامه روستاهای استان زنجان رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در نشست مشترک با زنان مدیر، کارآفرین و فعال استان زنجان که در جریان سفر معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به این استان برگزار شد، با تبریک آغاز هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: نقشه راه عملی در استان زنجان در حوزه های مختلف اقتصاد، صنعت، معدن، سیاسی و امنیتی ترسیم شده است.

وی با بیان اینکه نقشه راه دستگاه‌های اجرایی استان در پورتال جامع استان زنجان ثبت شده و قابل مشاهده است، افزود: نقشه راه حضور مدیران مختلف دولتی نیز در استان زنجان ترسیم شده و تا کنون بسیاری از وزرا، مسئولین و مقامات ارشد کشور به استان زنجان سفرهایی داشته اند.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اجرای نقشه راه در حوزه اجتماعی در زنجان، تصریح کرد: جلوگیری از موازی کاری و اجرای طرح های مهم اجتماعی یکی از اهداف مهم این نقشه راه به شمار می آید.

مدیرعالی اجرایی استان با بیان اینکه استان زنجان کمتر از ۲۰۰ معتاد متهاجر دارد، افزود: زنجان آمادگی اجرای دو طرح مهم پیشگیری از طلاق و اعتیاد بصورت پایلوت کشور را داراست.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت بانوان در پست‌های مدیریتی استان خاطر نشان کرد: از زمان حضور من در استان زنجان ۷۲ بانوی زنجانی در سِمت های مختلف ادارات به کارگیری شده اند.

استاندار زنجان ادامه داد: هدفگذاری من حضور ۱۰۰ بانو تا آخر تیرماه در سطوح مدیریتی بود اما تا کنون ۷۲ نفر انتخاب شده اند و این روند همچنان در استان ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز