معاون عمرانی استاندار زنجان خبر داد؛

پرداخت پیش‌پرداخت به پیمانکار سبزه‌میدان

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۰:۰۷
کد خبر: ۹۰۷۹۴۹
پرداخت پیش‌پرداخت به پیمانکار سبزه‌میدان
معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: طبق صحبت اخیری که با شهردار داشتیم، پیش پرداخت پروژه سبزه‎میدان به پیمانکار پرداخت و اجرای این پروژه به صورت رسمی آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ نشست خبری استاندار، معاونین و تعدادی از مدیران کل استان زنجان با اصحاب رسانه پیرامون ارائه گزارش عملکرد و اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف برگزار شد.

معاون عمرانی استاندار زنجان در این نشست به تعیین تکلیف پروژه سبزه‌میدان اشاره کرد و اظهار داشت: با برگزاری مناقصه و تحویل زمین اقدامات مربوط به تعیین پیمانکار انجام شد.

مهرداد سلطانی گفت: طبق صحبت اخیری که با شهردار داشتیم، پیش پرداخت پروژه سبزه‎میدان به پیمانکار پرداخت شده و رسما این پروژه آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه استانداری نظارت‌های لازم را بر شهرداری‌ها در حوزه‌های مختلف انجام می‌دهد، تصریح کرد: مثلا در حوزه بودجه‌ریزی و حسابرسی بودجه نظارت دقیق داریم و هر 6 ماه یکبار این کار انجام می‌شود.

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه در حوزه فنی نیز نظارت‌های لازم بر کار شهرداری انجام می‌شود، گفت: برای مثال یکی از نظارت‌ها، نظارت بر کیفیت آسفالت است.

وی تصریح کرد: البته در حوزه آسفالت‌ریزی و بحث تفاوت‌هایی که در مناطق مختلف وجود دارد، شورا نسبت به بودجه‌ریزی اقدام کرده و باید از این مجموعه علت این تفاوت‌ها را جویا شد.

سلطانی در ادامه به بحث ساخت و رسیدگی پارک‌های زنجان اشاره کرد و گفت: امروز ما در شهر زنجان چهار پارک جنگلی داریم که البته «خانه بوران» اخیرا به آن اضافه شده است.

معاون عمرانی استاندار زنجان افزود: امسال شهرداری بیشتر روی خانه بوران متمرکز شده و در حدود 4 میلیارد تومان اعتبارات دولتی به آن تزریق شده است.

وی با اشاره به اینکه از بین پارک‌های شهر پارک گلستان مهجور مانده است، گفت: این پارک چون در حاشیه شهر قرار دارد و در اراضی آن اختلاف‌نظرهایی وجود دارد کمی در رسیدگی مهجور مانده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان درباره عدم تخصیص اعتبار به این پارک نیز گفت: باید این بودجه بندی را از شورا پیگیر شوید چون آنها تقسیم بندی کرده و متناسب با پارک‌ها تقسیم بندی می‌کنند، البته باید بودجه‌های محدود شهرداری با ویژگی عدالت‌محور توزیع شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز