رئیس پلیس فتای زنجان:

عامل کلاهبرداری از زنجانی ها به بهانه قطع یارانه دستگیر شد

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۲۰:۱۰:۴۸
کد خبر: ۹۰۹۱۷۶
عامل کلاهبرداری از زنجانی ها به بهانه قطع یارانه دستگیر شد
سرهنگ دوم محمدعلی آدینه لو رئیس پلیس فتا زنجان: متهم با ارسال پیامک انبوه به عموم مردم، و هدایت آنها به سایت جعلی یارانه و درگاه‌های جعلی بانکی، اقدام به کلاهبرداری از قربانیان می کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ سرهنگ دوم محمدعلی آدینه لو رئیس پلیس فتا زنجان گفت: عامل کلاهبرداری از زنجانی ها به بهانه قطع یارانه وسبدکالا دستگیرشد. متهم با ارسال پیامک انبوه به عموم مردم، و هدایت آنها به سایت جعلی یارانه و درگاه‌های جعلی بانکی، اقدام به کلاهبرداری از قربانیان می کرد.

سرهنگ دوم محمدعلی آدینه لواظهار داشت: بر اساس شکایت‌های واصله به پلیس فتا زنجان مشخص گردید در ایام تعطیل پیامک‌های انبوه با مضمون "یارانه شما قطع خواهد شد جهت پیگیری به سایت زیر مراجعه نمایید" و امثال آن، شهروندان را به سایت و درگاه‌های جعلی بانکی هدایت و اطلاعات کارت بانکی آنها شامل شماره کارت، رمز دوم اینترنتی و سایر اطلاعات بانکی آنها را تحصیل و در فرصت مناسب اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی قربانیان نموده است. لذا مراتب بصورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا زنجان قرار گرفت.  با اقدامات فنی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی متهم به هویت‌ معلوم در یکی از استان‌های همجوار مورد شناسایی قرار گرفت، با هماهنگی قضایی اکیپی از کارآگاهان پلیس فتا زنجان به محل سکونت وی اعزام و با همکاری پلیس فتا متهم دستگیرشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز