معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان زنجان:

در کشور، آموزش و پرورش زنجان تنها استانی است که استخر اختصاصی ندارد

۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۳:۴۵:۲۸
کد خبر: ۹۱۰۶۵۶
ذبیح الله تاراسی از وجود ۶۵ سالن ورزشی آموزش و پرورش در استان زنجان خبر داد و گفت: باید دستگاه های اجرایی کمک کنند تا دانش آموزان بیشتر از فضاهای آموزشی استفاده کنند. توسعه در سایه سلامتی رخ می دهد و تحقق این امر مهم هم نیاز به توسعه ورزش دارد. آموزش و پرورش زنجان تنها استانی است که استخر ندارد و برخی استانها بیش از دو استخر دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجاناظهار داشت: آموزش و پرورش زنجان تنها استانی است که استخر اختصاصی ندارد، برخی استان ها بیش از ۲ استخر دارند.

ذبیح الله تاراسی در جلسه شورای آموزش و پرورش در محل آموزش و پرورش زنجان، گفت: در زمینه توجه و پرداختن به مقوله ورزش دید خوبی در آموزش و پرورش وجود دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در مدارس در گرایش دانش آموزان به ورزش بسیار موثر بوده است.  المپیادهای ورزشی زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سلامتی دانش‌آموزان را به دنبال دارد.  طرح المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای در مدارس بسیار خوب است و فضای خوب و شادی را برای دانش آموزان ایجاد می کند.

تاراسی از وجود ۶۵ سالن ورزشی آموزش و پرورش در استان زنجان خبر داد و گفت:  باید دستگاه های اجرایی کمک کنند تا دانش آموزان  بیشتر از فضاهای آموزشی استفاده کنند. توسعه در سایه سلامتی رخ می دهد و تحقق این امر مهم هم نیاز به توسعه ورزش دارد.  آموزش و پرورش زنجان تنها استانی است که استخر ندارد و برخی استانها بیش از دو استخر دارند. 

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در پایان سخنانش افزود: توجه به مقوله ورزش باعث افزایش یادگیری دانش آموزان می شود و در این زمینه این اداره کل بر تقویت ورزش در بین دانش آموزان تأکید جدی دارد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز