فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد:

افزایش ۲۵ درصدی کشفیات موادمخدر در نیمه اول سال ۹۸ در استان زنجان

۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۳:۰۷:۲۰
کد خبر: ۹۱۰۶۵۷
افزایش ۲۵ درصدی کشفیات موادمخدر در نیمه اول سال ۹۸ در استان زنجان
سردار رحیم جهانبخش: از ۱۳۰ کیلوگرم انواع موادمخدری که امروز شاهد امحای آن در انظار عمومی هستیم، ۴۸ کیلوگرم حشیش و نزدیک به ۲۵ کیلوگرم نیز هروئین بوده است

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فرمانده انتظامی استان زنجان، از افزایش ۲۵ درصدی کشفیات موادمخدر در نیمه اول امسال در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

 سردار رحیم جهانبخش در مراسم امحای ۱۳۰ کیلوگرم انواع موادمخدر غیردارویی و قرص‌های روان‌گردان کشف و ضبط شده در زنجان طی شش ماه اول امسال،ضمن اشاره به افزایش ۲۵ درصد کشفیات موادمخدر در استان زنجان اظهار داشت: در این مدت شاهد کشف نزدیک به یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در این منطقه بودیم.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه زنجان را باید جزو استان‌هایی دانست که از حیث آلودگی به موادمخدر سنتی و صنعتی در میان استان‌هایی است که در رتبه‌های پایین‌تری قرار دارد، افزود: یکی از رویکردهای اصلی نیروی انتظامی در زمینه موادمخدر، بحث پیشگیری است و همچنین در زمینه مقابله با قاچاق موادمخدر نیز این نیرو با جدیت وارد عمل می‌شود. آمار در خصوص کشفیات موادمخدر حاکی از آن است که در نیمه اول امسال نزدیک به یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

جهانبخش در ادامه با یادآوری اینکه در نیمه اول امسال علاوه بر کشفیات صورت گرفته، نسبت به پاکسازی نقاط آلوده استان به موادمخدر در قالب ۱۶۰۰ طرح اقدام شده است که در این راستا نیز ۲۰۰۰ نفر دستگیر شده‌اند، اظهار کرد: از ۱۳۰ کیلوگرم انواع موادمخدری که امروز شاهد امحای آن در انظار عمومی هستیم، ۴۸ کیلوگرم حشیش و نزدیک به ۲۵ کیلوگرم نیز هروئین بوده است. در نیمه اول امسال و با اجرای طرح‌های مختلف، ۱۰۰۰ معتاد در استان دستگیر شده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز