استاندار زنجان:

امکانات آموزشی مناسب در مدارس استان فراهم شود

۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۳:۱۸:۵۵
کد خبر: ۹۱۱۶۲۴
امکانات آموزشی مناسب در مدارس استان فراهم شود
استاندار زنجان بر لزوم فراهم سازی امکانات آموزشی مناسب در مدارس استان زنجان تاکید کرد و گفت: باید امکانات لازم تعلیم و تربیت برای دانش آموزان به خوبی فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح اله حقیقی در شورای آموزش و پرورش استان، با تأکید بر ضرورت توجه به خواسته ها و مطالبات فرهنگیان استان، گفت: با افتخار، برای فرهنگیان هر کاری از دستم بر آید، انجام خواهم داد و در حد توان به خواسته هایشان عمل می کنم.

مقام عالی استان با بیان اینکه نباید در انجام وظایف خود کوتاهی کنیم، اظهار کرد: برگزاری جلسات نباید تنها جنبه آماری داشته باشد بلکه نکات کارشناسی در این جلسات مطرح شود و برای رفع مسائل و مشکلات برنامه ریزی کارشناسی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه باید جلسه مشترک آموزش و پرورش استان و مدیران مناطق مختلف آموزش و پرورش تشکیل شود، تصریح کرد: با بررسی مشکلات آموزش و پرورش مناطق در سطوح مختلف باید تلاش کنیم برگزاری جلسات خروجی داشته باشد.

استاندار زنجان در ادامه این جلسه با اشاره به پیشنهاد شهرداری مبنی بر استفاده از ظرفیت مدارس به عنوان پارکینگ شهری، اظهار کرد: اعتقادی بر اجرای این طرح ندارم و از نظر امنیتی قابل قبول نیست.

نظر شما