جامعه پزشکی استان زنجان:

جامعه پزشکی زنجان در ۸ موکب خدمات درمانی ارائه می دهد

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۶:۳۳:۵۳
کد خبر: ۹۱۲۸۰۷
جامعه پزشکی زنجان در ۸ موکب خدمات درمانی ارائه می دهد
مشهود تقی لو مسئول بسیج جامعه پزشکی استان زنجان: تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیون ریال هزینه داروها بوده که برای بیماران تجویز شده است. جامعه پزشکی استان زنجان از وجود متخصصین اطفال، داخلی،حلق و بینی و جراحی عمومی در اربعین امسال بهره مند شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مسئول بسیج جامعه پزشکی استان زنجان گفت:جامعه پزشکی استان زنجان برای اربعین امسال در ۸ موکب خدمات درمانی و بهداشتی ارائه می دهدو ۶۵ پزشک و پرستار در موکب ها مستقر هستند.

مشهود تقی لو ضمن بیان اینکه جامعه پزشکی استان زنجان برای اربعین امسال در ۸ موکب خدمات درمانی و بهداشتی ارائه می دهد،  اظهار داشت: جامعه پزشکی استان زنجان در قالب ۶۵  پزشک و پرستار در موکب های استان زنجان در عراق مستقر هستند.  تاکنون در این هشت موکب به سه هزار نفر از زائرین خدمات درمانی و بهداشتی ارائه شده است. ارائه خدمات درمانی و بهداشتی تا ۱۰ روز ادامه دارد و پیش بینی می شود به بیش از ۳۰ هزار نفر خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شود. 

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان زنجان:  تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیون ریال هزینه داروها بوده که برای بیماران تجویز شده است.  جامعه پزشکی استان زنجان از وجود متخصصین اطفال، داخلی،حلق و بینی  و جراحی عمومی در اربعین امسال بهره مند شده است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز