مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش:

امسال بیشترین مسابقات کشوری را در استان زنجان داشتیم

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۶:۴۱:۴۳
کد خبر: ۹۱۴۰۶۷
امسال بیشترین مسابقات کشوری را در استان زنجان داشتیم
برگزاری همایش بزرگ پیاده روی با پخش زنده از شبکه 3 در 3 آبان ماه، جشنواره بازی های بومی محلی در راستای احیای این باز ی ها و ایجاد و تقویت انسجام ملی در جامعه و همچنین افتتاح چمن مصنوعی شویرخرم دره و چمن مصنوعی خدابنده از جمله ی این برنامه هاست

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش از برگزاری بیش از 250 برنامه ورزشی و فرهنگی در هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد و اظهار داشت: امسال بیشترین مسابقات کشوری را داشتیم و اولین دوره مسابقات پرورش اندام را در چندین رشته برگزار کردیم.

خلیلی همچنین افزود: تعداد دعوت شدگان ما به تیم های ملی 105 نفر از آقایان بودکه 45 نفر از آنها برگزیده شده اند . خانمها نیز 50 نفر دعوت شده که21 نفر در تیم های ملی حضور دارند . تعداد تیم های اعزام شده به رویداد های کشوری اقایان 181 مورد و بانوان 123 مورد بوده. تعداد مدال و مقام های تیمی که کسب شده اقایان  123 مورد طلا و  138 مورد نقره بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: میزبانی های کشوری که در شهر ما اتفاق افتاده 35 مورد آقایان و 35 مورد بانوان بوده. میزبانی اردوهای تیم ملی 10 موردآقایان و 7 مورد بانوان برگزار شده. سه مورد نیز میزبانی های بین المللی داشته ایم  .

علی خلیلی چچکی در ادامه افزود: 7 مورد المپیاد استعداد های برتر را برگزار کردیم و تعداد تیم هایی که در استعداد های برتر شرکت کرده بوده بودند 20مورد بانوان و 40 مورد اقایان بوده است. تیم هایی هم که در لیگ های کشوری حضور دارند12تیم بانوان  و 20 تیم اقایان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان اشاره نمود: 337 مورد باشگاه دولتی و غیر دولتی در زنجان وجود دارد که 57 مورد اختصاصی بانوان و 99 مورد آقایان و 181 مورد مشترک بین بانوان و اقایان است.

خلیلی در پایان سخنان خود گفت: برگزاری همایش بزرگ پیاده روی ک جزو برنامه های شاخص تربیت بدنی است در 3 آبان ماه که پخش زنده از شبکه اشراق وشبکه 3 خواد داشت و جشنواره بازی های بومی و محلی در راستای احیای این بازی ها و ایجاد و تقویت انسجام ملی در جامعه و همچنین افتتاح چمن مصنوعی شویر خرم دره و چمن مصنوعی خدابنده از جمله این برنامه ها هستند .

 

نظر شما