معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تاکید کرد:

تسریع در اجرای پروژه GNAF (نصب پلاک و کد پستی) در شهر زنجان

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۲:۰۳:۱۳
کد خبر: ۹۱۴۸۷۶
تسریع در اجرای پروژه GNAF (نصب پلاک و کد پستی) در شهر زنجان
جلسه بررسی اقدامات انجام شده و انجام هماهنگی های لازم به منظور تسریع در اجرایی شدن پروژه GNAF ( نصب پلاک کد پستی) در استان زنجان به ریاست شاددل معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ شاددل معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در این جلسه طی سخنانی بر اهمیت و ضرورت اجرای پروژه ملی GNAF در شهر زنجان به منظور ساماندهی نظام آدرس دهی و تسهیل در شناسایی کدپستی اشاره نموده و اظهار داشت: یکی از پیش نیاز های لازم برای اجرایی شدن این پروژه، تعریف ساز و کار دقیق و تعیین برنامه زمانبندی در این خصوص می باشد.

وی در ادامه به بررسی اقدامات انجام شده در خصوص اجرای پروژه تخصیص کد پستی و موانع نصب پلاک در سطح شهر زنجان پرداخته و با اشاره به اقدامات انجام شده سایر استان های کشور در خصوص اجرای پروژه ملی GNAF؛ خواستار اهتمام اعضای جلسه برای اجرایی شدن این پروژه گردید.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در بخش دیگری از سخنان خود، ابعاد اجرایی این پروژه را شامل دو فاز 1- فاز کارشناسی و برآورد هزینه ها 2- فاز  اجرایی دانسته و ضمن تاکید بر اهمیت انجام کارشناسی و برآورد دقیق از بودجه مورد نیاز برای اجرای پروژه؛ اظهار داشت: بعد از انجام برآورد اولیه و کارشناسی، تمهیدات لازم جهت برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار توسط دستگاه مربوطه انجام خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز