مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

برنامه‌ریزی برای ایجاد اشتغال از طریق راهبران شغلی برای مددجویان زنجانی

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۶:۰۶:۴۶
کد خبر: ۹۱۵۵۷۳
برنامه‌ریزی برای ایجاد اشتغال از طریق راهبران شغلی برای مددجویان زنجانی
با برنامه‌ریزی انجام‌شده و در صورت تأمین منابع اعتباری موردنیاز و همکاری بانک‌های عامل چهار هزار فرصت شغلی جدید تا پایان امسال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان ایجاد می‌شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، در دیدار با مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون این استان، بابیان اینکه چالش‌های اقتصادی موجب بالا رفتن مراجعات به این نهاد شده است، گفت: تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در بخش‌های مختلف ازجمله اشتغال، زمینه درآمدزایی و استقلال اقتصادی و معیشتی جامعه هدف این نهاد را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه راهبرد کمیته امداد توانمندسازی جامعه هدف و ایجاد درآمد باثبات و پایدار برای مددجویان تحت حمایت است، افزود: با همین رویکرد و برنامه‌ریزی انجام‌شده و در صورت تأمین منابع اعتباری موردنیاز و همکاری بانک‌های عامل ۴ هزار  فرصت شغلی جدید تا پایان امسال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان ایجاد می‌شود.

صفری رویکردهای جدید کمیته امداد در حوزه اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد نیز اشاره کرد و افزود: طبق الزامات موجود در بخش ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان تحت حمایت و رویکردهای جدید حوزه اشتغال کمیته امداد ۵۰ درصد فرصت‌های شغلی در سال جاری از طریق راهبران شغلی ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه منابع تخصیصی به کمیته امداد استان زنجان در حوزه اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت در مقایسه با سال گذشته حدود سه برابر شده است، ادامه داد: امیدواریم با همراهی بانک‌های عامل زمینه تحقق برنامه‌های هدف‌گذاری شده این نهاد در حوزه اشتغال فراهم شود.

مسعود کردستانی مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان نیز در این دیدار ضمن اعلام آمادگی برای همکاری بیشتر با کمیته امداد در رابطه با پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت این نهاد، گفت: ایجاد اشتغال برای نیازمندان عزت‌نفس این خانواده‌ها را افزایش داده و بسیار ارزشمند است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز