استاندار زنجان:

اگر موضوعی به صورت غیرقانونی مصوب شد، رسانه‌ها انعکاس دهند

۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۵:۴۹:۲۴
کد خبر: ۹۱۶۶۳۰
اگر موضوعی به صورت غیرقانونی مصوب شد، رسانه‌ها انعکاس دهند
استاندار زنجان با تاکید بر اینکه هیچ کار غیرقانونی در استان انجام نمی‌شود، گفت: اگر موضوعی به صورت غیرقانونی مصوب شد، رسانه‌ها انعکاس دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌الله حقیقی ظهر شنبه در جلسه شورای مسکن استان در محل استانداری زنجان اظهار داشت: باید چارچوب را در جلسات حفظ کنیم و این بدان معنی است که اگر کسی در استان، کار غیرقانونی انجام دهد، بنده به عنوان نماینده عالی دولت به هیچ وجه اجازه کار غیرقانونی را نمی‌دهم.  بهتر است از مطرح شدن موضوع دستور جلسات کارشناسی نشده پرهیز و دستور جلساتی مطرح شود که نیاز به چکش‌کاری نداشته باشد و اعضای جلسه برای بهتر انجام شدن دستورات جلسه در جلسات نظر بدهند.

استاندار زنجان: با تاکید بر اینکه هیچ کار غیرقانونی در استان انجام نمی‌شود، گفت: اگر موضوعی به صورت غیرقانونی مصوب شد، رسانه‌ها انعکاس دهند.

استاندار زنجان با بیان اینکه مردم، انتظار حل مشکلات و گره‌گشایی از مسئولان را دارند، بیان کرد: قبل از برگزاری جلسه رسمی باید مشکلات و موانع کار برطرف شود تا برای هرچه بهتر اجرایی شدن آن نظر داده شود، زیرا غیر از این باشد، به نتیجه مطلوب نمی‌رسیم.

حقیقی ادامه داد: توسعه مسکن موضوع بسیار مهمی بوده و برای بررسی این موضوع مهم نیاز به جلسات کارشناسی زیادی است.

وی اظهار کرد: از همه ظرفیت‌های متخصصان بومی استان، افراد مجرب، چهره‌های دانشگاهی و ... در جلسات دعوت شود تا از نظرات و پیشنهادات آنان نیز برای بهتر اجرا شدن توسعه مسکن و بخش خصوصی استفاده کنیم.

استاندار زنجان گفت: باید هزینه‌های دریافتی شهرداری بابت صدور پروانه ساختمانی، متوسط قیمت در کشور به نسبت مناطق مختلف شهر، احصا شود و نباید بالاتر از متوسط کشوری باشد. همچنین معتقدیم برای موضوعات و مصوبات مختلف باید یک بار تصمیم گرفته شده و دوباره‌کاری انجام نشود.

حقیقی  ادامه داد: دستگاه‌های دولتی زمین مازادشان را در اختیار راه و شهرسازی قرار دهند. مسکن و شهرسازی برای ساخت مسکن باید از این زمین‌ها استفاده کند که مراتب این قانون به مدیران ابلاغ شده است و اگر انجام نشود، اقدام جدی در این زمینه صورت می‌گیرد.

استاندار زنجان با بیان اینکه خدمت به مردم به‌ویژه مردم محروم، خدمت ارزشمندی است، افزود: قانون این اجازه را می‌دهد که از مسیر قانونی برای طبقه محروم و کمتر برخوردار اقداماتی انجام ‌دهیم، به همین خاطر موافق آنچه که به نفع مردم باشد، هستم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز