استاندار زنجان:

خدابنده با وجود ظرفیت‌ها، بهره کمی از توسعه صنعتی دارد/ ارکان انتخابات باید با اقتدار اجرا شود

۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۶:۰۷:۳۱
کد خبر: ۹۱۹۰۵۱
خدابنده با وجود ظرفیت‌ها، بهره کمی از توسعه صنعتی دارد/ ارکان انتخابات باید با اقتدار اجرا شود
استاندار زنجان گفت: شهرستان خدابنده با وجود ظرفیت‌ها و استعدادهایی که دارد، بهره کمی از توسعه واحدهای صنعتی داشته است و برای جبران این کاستی هر آنچه در توان مدیریت استان است، انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه توسعه اقتصادی شهرستان خدابنده که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، افزود: خدابنده منطقه پر خیر و برکتی در حوزه کشاورزی است که اگر در این بخش نوین سازی انجام شود، می تواند ضمن افزایش بهره وری، اشتغالزایی مفیدی را نیز در این شهرستان رقم بزند.

وی به ضرورت توجه ویژه به توسعه صنایع تبدیلی در خدابنده تاکید کرد و ادامه داد: برای تحقق توسعه در مناطق مختلف استان نقشه راه عملیاتی متناسب با هر منطقه تدوین شده است.

حقیقی اظهار داشت: زنجان نخستین استانی است که اجرای طرح توسعه پایدار منظومه های روستایی در آن در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: برای توسعه صنایع تبدیلی در شهرستان خدابنده گروه تحقیقی برای بررسی و ارائه پیشنهادها تشکیل می شود تا ظرف ۲ هفته راهکارهای عملیاتی در این زمینه استخراج و تدوین شود.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند امسال اشاره کرد و گفت: من دارای روحیه انقلابی هستم و محال است بگذارم در فرآیند انتخابات در استان، کار غیر قانونی انجام شود.

وی افزود: ارکان انتخابات که شامل سلامت، قانونی بودن، رقابتی بودن، با شکوه بودن و امنیت است، باید با اقتدار انجام شود.

حقیقی با بیان اینکه برای رصد تحرکات همه نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان، فایل و باکس ویژه ایجاد شده است، اظهار داشت: این انصاف نیست که عده ای چند ماه قبل از انتخابات شروع به تبلیغ کنند در حالی که تبلیغات انتخاباتی زمان خاص و قانونی خودش را دارد.

استاندار زنجان تصریح کرد: همه مجریان باید تلاش کنند تا مر قانون در فرآیند انتخابات اجرا شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز