معاون فرهنگی و رسانه ‌ای اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

دهمین نمایشگاه کتاب در مراحل آماده سازی است

۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۶:۲۸:۵۲
کد خبر: ۹۱۹۶۲۸
دهمین نمایشگاه کتاب در مراحل آماده سازی است
قاسمی معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت : تلاش داریم دهمین نمایشگاه بزرگ ناشران کتاب آبان ماه سال جاری در زنجان برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ معاون فرهنگی و رسانه ‌ای اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در کنار برگزاری نمایشگاه کتاب زنجان،نمایشگاه مطبوعات و رسانه ها نیز برگزار می شود.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت : تلاش داریم دهمین نمایشگاه بزرگ ناشران کتاب آبان ماه سال جاری در زنجان برگزار شود.

قاسمی با بیان اینکه هنوز نتایج نهایی برگزاری این نمایشگاه ارائه نشده است،بیان داشت: مکاتباتی با مرکز برای برگزاری نمایشگاه کتاب و چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان زنجان انجام شده است.

این مسئول بیان داشت: تلاش می شود ناشران برجسته کشوری در این نمایشگاه حضور به هم رسانند و مردم از برگزاری آن حداکثر رضایت را داشته باشند.

معاون فرهنگی و رسانه ‌ای اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه کیفی سازی نمایشگاه امسال مورد توجه قرار می گیرد، افزود: علاقه مندان می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

قاسمی با بیان اینکه در صورت تایید برگزاری نمایشگاه مطبوعات فراخوان آن ارائه می شود، تصریح کرد: اصحاب مطبوعات و رسانه های استان می توانند در این نمایشگاه دستاوردهای خود را ارائه کنند.

وی خاطرنشان کرد: آشتی دادن مردم با کتاب از طریق برگزاری چنین نمایشگاه هایی امکان پذیر است که امسال نیز زنجان میزبان برگزاری آن می شود.

 

نظر شما