مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در مراسم نواختن زنگ استکبار ستیزی گفت :

استکبار ستیزی امروزه در فرهنگ جهانی به ایران تعلق دارد

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۵:۵۳:۲۲
کد خبر: ۹۲۰۱۳۱
استکبار ستیزی امروزه در  فرهنگ جهانی به ایران  تعلق دارد
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه گفت : استکبار ستیزی امروزه در فرهنگ جهانی به ایران تعلق دارد و ما به تبعیت از امام خامنه ای ( مدظله العالی) و تاسی از فرهنگ مترقی شیعه، پرچم دار استکبار ستیزی در جهان هستیم .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ زنگ استکبار ستیزی همزمان با یوم الله 13 آبان و با حضور مسؤولان استانی و دانش‌آموزان استان به صورت نمادین در دبیرستان شاهد امام حسین (ع) نواخته شد.

 ابراهیم رفیعی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این مراسم ضمن گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان گفت : روز ١٣ آبان صرفا روز دانش آموز نیست و در این روز سه مناسبت بزرگ رخ داده است، تبعید حضرت امام (ره) از ایران به ترکیه که عنصر مهم در انقلاب بود، تلاش معلمان و دانش آموزان انقلابی جهت اثر مثبت در انقلاب با تظاهرات علیه رژیم شاهنشاهی که تعداد کثیری از دانش آموزان به شهادت رسیدند و تسخیر لانه جاسوسی امریکا توسط دانشجویان فهیم انقلابی در ١٣ آبان 1358 که حضرت امام از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند از جمله اتفاقات این روز فوق العاده مهم  است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه افزود : استکبار ستیزی امروزه در  فرهنگ جهانی به ایران  تعلق دارد و ما به تبعیت از امام خامنه ای ( مدظله العالی) و  تاسی از فرهنگ مترقی شیعه، پرچم دار استکبار ستیزی در جهان هستیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز