مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

ساخت استخر با همت مدیران شرکت مینو خرم دره

۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۵:۰۶:۰۲
کد خبر: ۹۲۱۱۴۹
ساخت استخر با همت مدیران شرکت مینو خرم دره
سجاد اوجاقلو به مزیت های تبصره ۲ ماده ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده اشاره کرد و گفت: بهره گیری از این ظرفیت قانونی از سوی کارفرمایان واحدهای تولیدی استان علاوه بر معافیت مالیاتی در نشاط و سلامتی کارکنان و افزایش بهره وری در واحدهای تولید تاثیر گذار خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از ساخت استخر در شرکت مینو خرم دره خبرداد.

سجاد اوجاقلو  به مزیت های تبصره ۲ ماده ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده اشاره کرد و گفت: بهره گیری از این ظرفیت قانونی از سوی کارفرمایان واحدهای تولیدی استان علاوه بر معافیت مالیاتی در نشاط و سلامتی کارکنان و افزایش بهره وری در واحدهای تولید تاثیر گذار خواهد بود.

وی اظهار داشت: بر اساس تبصره ۲ ماده ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده، درصورتی که واحدهای تولیدی به منظور ارتقا مهارت وسلامت کارکنان خود، مراکزآموزشی و ورزشی ایجادکرده و یا در این خصوص هزینه کنند، با اعلام وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی می‌توانند ۱۰ درصد عوارض موضوع بند (الف) این ماده را تا سقف هزینه صورت گرفته درخواست استرداد نمایند.

اجاقلو عنوان کرد: اهمیت ورزش و تزریق نشاط اجتماعی در محیط های کاری افزون بر آن که موجب شکل گیری یک انسجام گروهی در بین کارگران می شود، افزایش راندمان کاری را نیز به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: ورزش در محیط های کار سبب افزایش انگیزه برای کار و روابط غیر رسمی می شود. این روابط در محیط کار، سبب ایجاد همدلی و صمیمیت میان کارگران خواهد شد تا با آرامش در فضایی دوستانه فعالیت کنند.

مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان  از طرح های ورزشی همچون احداث استخر در داخل کارخانه مینو به عنوان یک اقدام ارزشمند در امر ورزش یاد کرد و افزود: اجرای و بهره برداری از این طرح ورزشی می تواند هم به جامعه کار و تلاش  شهرستان خرمدره و هم عموم مردم خدمات خوبی ارائه دهد.

 

نظر شما