در پی وقوع زلزله در آذربایجان شرقی؛

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با زلزله زدگان آذربایجان شرقی ابراز همدردی کرد

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۴:۳۶:۵۴
کد خبر: ۹۲۱۹۲۷
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با زلزله زدگان آذربایجان شرقی ابراز همدردی کرد
علی خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان: پیرو دستور وزیر محترم ورزش و جوانان کلیه امکانات و اماکن ورزشی این استان در اختیار مردم شریف زنجان و استان‌های همجوار است و تمامی سمن‌ها و هیأت‌های ورزشی استان آماده خدمت رسانی همه جانبه می‌باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ پیرو دستور وزیر محترم ورزش و جوانان کلیه امکانات و اماکن ورزشی این استان در اختیار مردم شریف زنجان و استان‌های همجوار است و تمامی سمن‌ها و هیأت‌های ورزشی استان آماده خدمت رسانی همه جانبه می‌باشند.

علی خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ضمن ابراز همدردی و تأسف و عرض تسلیت جان باختن تعدادی از مردم در زلزله آذربایجان شرقی گفت: استان زنجان با بسیج همه امکانات انسانی و تجهیزات در اختیار هیأتها و سمن‌های جوانان، آمادگی هرگونه اقدامات و پشتیبانی های لازم در جهت تامین نیازهای فوری و ضروری زلزله زدگان را دارد تا انشاالله بتوانیم در صورت نیاز وارد عمل شده تا اندکی از آلام مردم غیورو شریف این مناطق را بکاهیم.

وی افزود: پیرو دستور وزیر محترم ورزش و جوانان کلیه امکانات و اماکن ورزشی این استان در اختیار مردم شریف زنجان و استان‌های همجوار است و تمامی سمن‌ها و هیأت‌های ورزشی استان آماده خدمت رسانی همه جانبه می‌باشند.

 

نظر شما