استاندار زنجان در حاشیه برگزاری کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان که روز گذشته در تالار پیامبر اعظم استانداری برگزار شد گفت:

در شرکت ایران ترانسفو تا پایان سال ۹۸، استخدام های جدیدی صورت خواهد گرفت

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۵۴:۲۱
کد خبر: ۹۲۲۳۶۳
استاندار زنجان با اشاره به روندرو به رشد در شرکت ایران ترانسفو اظهار داشت: مشکلات این شرکت رفع شده ، یک نوبت 200 نفر استخدام کرده اند و انشالله سه نوبت دیگر تا پایان سال 98 نیروی کار جدید جذب خواند نمود که تنها یک نوبتش حدود 500 نفر خواهد بود. همراه با آزمون و حتما از نیرو های بومی استان زنجان. فردی راهم که به عنوان خریدار سهام در شرکت ایجاد مشکل نموده بود تحویل مراجع قضایی دادیم. این یک نمونه کار عملیاتی مفید و موفق بوده است .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ استاندار زنجان گفت: باید تلاش شود تا گفتمان حاکم بر پژوهش در دستگاه‌های اجرایی، گفتمان دانشگاهی و با نتایج کاربردی باشد.

وی اظهار داشت: اگر گفتمان "تبدیل علم به عمل" محقق شود بسیاری از مسائل حل می شود. باید بتوانیم تصمیم سازی کنیم و در ایجاد الگوهای خوب موثر باشیم.باید کاری کنیم که مردم ببیند و خوشحال شوند.

مقام عالی استان با تاکید بر اینکه باید اشتغال ایجاد کرد، به روند رو به رشد در شرکت ایران ترانسفو زنجان اشاره نمود و اظهار داشت: مشکلات این شرکت رفع شده ، یک نوبت 200 نفر استخدام کرده اند و انشالله سه نوبت دیگر تا پایان سال 98 نیروی کار جدید جذب خواند نمود که تنها یک نوبتش حدود 500 نفر خواهد بود. همراه با آزمون و حتما از نیرو های بومی استان زنجان. فردی راهم که به عنوان خریدار سهام در شرکت ایجاد مشکل نموده بود تحویل مراجع قضایی دادیم. این یک نمونه کار عملیاتی مفید و موفق بوده است .

فتح الله حقیقی در کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان افزود: اگر چنین گفتمانی بر حوزه پژوهش حاکم شود، ارائه نظرها بر اساس اصول و منطق انجام می شود.  

مقام عالی استان با بیان اینکه همه اعضای کابینه دولت طی امسال به زنجان سفر کردند، افزود: این حجم از سفر مقام های ملی برای شتاب بخشی به روند توسعه در استان، در چند سال گذشته سابقه نداشته است.

استاندار زنجان به ضرورت بهره گیری از توان علمی و دانشگاهی موجود در استان تاکید کرد و افزود: چرا باید بهترین پژوهش ها در دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان برای استان های دیگر انجام شود، باید از چنین ظرفیت هایی در داخل استان به نحو مطلوب استفاده شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز