معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان:

گذر موفق از شرایط کنونی در گرو همدلی است

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۴:۲۸:۵۰
کد خبر: ۹۲۳۵۷۰
گذر موفق از شرایط کنونی در گرو همدلی است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان گفت: گذر موفق از شرایط کنونی در گرو همدلی و همراهی است و حفظ این همدلی زمینه ساز شتاب روند پیشرفت خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فرامرز نیک‌سرشت در بازدید از شرکت کالسیمین، افزود: با توجه به تحریم شرکت‌های بزرگی چون کالسیمین ضروری است مدیران و نمایندگان کارگری واقعیت‌های موجود را به منظور آگاهی بیشتر کارگران و همراهی بیش از پیش آن‌ها تشریح کنند تا برای عبور از تنگناها، راه هموارتر شود.

وی اظهار کرد: اگر امروز شرکت کالسیمین‌ همچنان به تولید خود ادامه می‌دهد نشان از تعهد، تخصص و مسئولیت پذیری تیم مدیریتی جدید است که بدون کمترین سستی و سرخوردگی فعالیت می کنند و تسلیم مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه نمی‌شوند.

نیک سرشت با بیان اینکه همه چیز را باید در چارچوب قانون و مقررات پیگیری کرد، گفت: شواهد نشان می‌دهد که نمایندگان و قاطبه‌ کارگران همراهی دلسوزانه‌ای با مدیریت مجتمع دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان با بیان اینکه شرکت کالسیمین یکی از شرکت خوب و خوشنام استان است، عنوان کرد: نباید در چنین مجموعه‌هایی کوچکترین حاشیه ای ایجاد شده و به امر تولید آسیب بزند چرا که در این صورت از اقتصاد خود کارگران گرفته تا مسائل کلان دچار ضرر و زیان می‌شود.

نیک‌سرشت افزود: ما به عنوان مسئولان دولتی استان هرچه در توان داشته باشیم و هر کمکی از دستمان برآید برای فعال ماندن واحدهای تولیدی دریغ نخواهیم کرد.

 

نظر شما