استاندار زنجان:

زنجان در عملیاتی کردن برنامه‌ها پیشگام بوده است

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۴:۴۴:۱۶
کد خبر: ۹۲۴۰۲۰
زنجان در عملیاتی کردن برنامه‌ها پیشگام بوده است
نماینده عالی دولت در استان گفت: زنجان جزو استان‌های پیشرو است که در عملیاتی کردن برنامه‌ها پیشگام بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  فتح اله حقیقی در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان، با تاکید بر اینکه در کارها باید بیشتر به سمت تولید محتوا و ارتقاء ارزش کارها حرکت کنیم، افزود: محتوای جلسات، ارزش اقدامات و موثر بودن مصوبات باید مورد توجه قرار گیرد.

مقام عالی استان با اشاره به اقدامات موثر انجام شده در زنجان، خاطر نشان کرد: یکی از اقدامات ارزشمندی که امروز در استان انجام شده، برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در محل کارخانه ها و مراکز تولیدی است که معتقدیم کارهای خوب و تاثیرگذاری در این زمینه صورت گرفته است.

وی یادآور شد: کارگروه‌های موفقی مانند تسهیل و رفع موانع تولید در استان زنجان طبق ارزیابی‌های کشوری طی 6 ماهه اول سال جاری، رتبه چهارم از نظر شکل برگزاری و رتبه دوم کشور از نظر شمار جلسات را کسب کرده است.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه پنجره واحد سرمایه‌گذاری زنجان به عنوان پروژه ملی در دولت، مطرح شده است، ادامه داد: تشکیل جلسات سایر کمیته ها نظیر کمیته رصد اشتغال استان، ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و سایر اقدامات مانند سفر به روستاها و شهرستان‌ها و اجرای پروژه‌های مختلف نشان از اهمیت مدیران به محتوا و عمل به مصوبات دارد.

وی با اشاره به اینکه در شرایط امروز نباید هیچ واحد تولیدی به تعطیلی بیانجامد و حتی چندین واحد تولیدی را نیز به چرخه تولید باز می گرداندیم که برخی به مدت بیش از ۱۰ سال تعطیل بودند، تصریح کرد: خوشبختانه آمار حاکی از آن است که در استان زنجان روند کارها به گونه‌ای بوده که با دست خالی توانستیم کارها را به صورت عملیاتی به جلو برده و همواره به صورت میدانی گام برداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز