استاندار زنجان:

شرط مهم حضور در انتخابات رعایت حق و عدالت است

۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۳:۴۱:۲۶
کد خبر: ۹۲۵۰۵۷
شرط مهم حضور در انتخابات رعایت حق و عدالت است
استاندار زنجان گفت: با توجه به نزدیکی به انتخابات هنر این است که همگی جامعه را آرام کنیم و شرط مهم حضور در این عرصه رعایت حق و عدالت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌الله حقیقی در جلسه شورای اداری استان در شهر صائین قلعه با بیان اینکه حضور در جمع مردم این شهر افتخار بزرگی است و از بزرگی مردم این منطقه بسیار شنیدم و ارادت ویژه به مردم این منطقه دارم، ابراز کرد: تا کنون بیش از ۱۰ مرتبه برای رفع موانع تولید در این منطقه حضور داشتم چراکه باید از صنایع و تولیدکنندگان داخلی حمایت و مراقبت کنیم.

وی تصریح کرد: مدیران باید توجیه شوند و در برخی موارد رفع مشکلات نیاز به جلسه با وزرا در مرکز دارد، تمام تلاش ما حل و فصل مشکلات می باشد.

استاندار زنجان قولنامه‌ای بودن برخی از اراضی در مناطق مختلف استان را عامل ایجاد مشکلاتی در برخی از این مناطق دانست و گفت: در شورای تامین هم این موضوع مطرح شد و با پیگیری های انجام شده، مشکل قولنامه ای بودن زمین ها که از گره های این شهر و شهرهای دیگر استان بود، حل شد.

این مسئول تاکید کرد: در زمینه احداث استخر و پروژه های ورزشی شهرستان ابهر که تاکنون ۴پیمانکار عوض کرده، این موضوع نشان می دهد کار روی اصول پیش نرفته و کسانی که در کار مشکل ایجاد کردند از رده خارج می‌شوند.

نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: برای عقب نماندن کار با مسئولیت خود نامه ترک تشریفات دادم و حتما باید استخر صائین قلعه و هیدج را امسال افتتاح کنیم.

حقیقی با اشاره به اینکه برای پروژه ورزشگاه ابهر چندین ملاقات با مسئولان بالادست کشور داشتیم، بیان کرد: در زمینه احداث سالن ورزشی صائین قلعه که مشکل ساخت دارد هم باید ارزیابی شده و به طور ویژه حل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، یادآور شد: انتخابات مظهر اقتدار حضور مردم است و باید به اقتدار بیشتر کشور و وحدت ختم شود.

استاندار بیان کرد: باید انتخابات بدون مسئله و با رعایت قانون از جانب همه، برگزار شود.

مقام عالی اجرایی استان تاکید کرد: همه نمایندگان دولت و مجریان انتخابات کاملا بی طرف هستند تا رقابتی سالم، پرشکوه و پرشور برگزار شود.

این مسئول افزود: با هر کسی در هر لباس و جایگاهی که مسئولیتی دارد درصورت دخالت و اختلال در امر انتخابات برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد: در عین حال هیچ کس به ویژه نخبگان در انتخابات نباید تماشاچی باشند و همه باید در افزایش مشارکت برای کور کردن چشم دشمن تلاش کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز