استاندار زنجان:

هیدج شهر عاری از بیکاری می‌شود

۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۳:۴۶:۴۰
کد خبر: ۹۲۵۰۶۶
هیدج شهر عاری از بیکاری می‌شود
استاندار زنجان گفت: با بررسی و حل مشکل تولیدکنندگان، هیدج شهر عاری از بیکاری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌الله حقیقی در جلسه شورای اداری هیدج اظهار داشت: یکی از مسائل مبتلابه ابهر به‌ویژه هیدج موضوع زمین های قولنامه ای بود که بالاخره با کمک مدیر عمرانی و مدیر شهری حل و تصمیم خوبی در راستای رفع این مشکل در استان گرفته شد.

وی با اشاره به استخر هیدج، خاطرنشان کرد: تا پایان سال باید استخر هیدج افتتاح شود و لازم است مسئولان مربوطه نیز در رفع مشکلات این حوزه اهتمام ورزند.

مقام عالی استان با تاکید به درخواست‌ها در زمینه روشنایی معابر شهر هیدج، یادآور شد: اداره توزیع برق نسبت به تقویت روشنایی معابر در این شهر اقدام کند.

وی با بیان اینکه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ۲ هفته آینده در هیدج برگزار خواهد شد، ادامه داد: برخی از مسائل شهر هیدج نیاز به طرح و حل در این ستاد دارد.

استاندار زنجان با اشاره به گرانی مسکن در شهر هیدج، ابراز کرد: با توجه به اینکه سهم استان زنجان از طرح مسکن ملی ۷ هزار و ۵۰۰ واحد است قیمت مسکن در هیدج با احداث مسکن های حمایتی و مشارکتی تعدیل می شود.

نماینده عالی دولت در استان خاطر نشان کرد: زمین‌هایی که در اختیار نهادها قرار گرفته و بلااستفاده مانده با کمک مسئولان حوزه مسکن به احداث مسکن در هیدج اختصاص خواهد یافت.

حقیقی با تاکید بر قوی بودن نظارت‌ها در استان زنجان، ابراز کرد: در تمام حوزه ها نظارت موثر وجود دارد بطوری که سال گذشته تنها استان در ثابت نگهداشتن قیمت مرغ روی ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان بودیم.

وی افزود: نظارت وجود دارد و دلیل بر این نیست که نظارت ما کامل است، امروز به سربازی که در عمل، وظیفه اش را در قبال مردم و نظام و رهبری خوب انجام دهد نیاز داریم.

گفتنی است در این جلسه مسایل و مشکلات شهر هیدج مطرح و بررسی و علاوه بر این با حضور استاندار ساختمان شورای اسلامی شهر هیدج افتتاح شد.

از دیگر برنامه های استاندار در شهر هیدج دیدار چهره به چهره با مردم و دیدار با خانواده شهید حبیب الله هادیلو بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز