رئیس بسیج دانشجویی استان زنجان:

جشنواره هنری دانشجویی ققنوس به صورت سراسری در کل کشور برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۰۹:۱۵:۲۱
کد خبر: ۹۲۵۲۰۴
رئیس بسیج دانشجویی استان زنجان ضمن اشاره به اینکه ، در پذیرش آثار دانشجویان تفاوتی بین بسیجی بودن یا نبودن آنها قائل نشده ایم، به مهمترین موضوعات جشنواره اشاره نمو و گفت: تناقضات سبک زندگی مدرن، استکبارستیزی، عدالت‌خواهی اجتماعی، اسلامی شدن دانشگاه‌ها، تحریم‌های ظالمانه علیه ایران از جمله مهم‌ترین موضوعات این جشنواره خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ ابوالفضل صابری قبل از ظهر شنبه 25 آبان ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهدافی که از برگزاری جشنواره هنری دانشجویی دنبال می‌شود، ترویج گفتمان انقلاب اسلامی به زبان هنر است. این جشنواره قرار است همانند ادوار گذشته به صورت سراسری در کل کشور برگزار شود. مرحله استانی این جشنواره در زنجان برگزارشده و بهمن‌ماه امسال نیز شاهد برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره هم‌زمان با ایام‌الله دهه‌فجر خواهیم بود.  یکی از مواردی که در خصوص برگزاری این جشنواره مدنظر قرار گرفته، موضوع نوع حمایت‌ از هنرها و سبک‌های هنری است که اولویت در این زمینه نیز هنر اصیل ایرانی اسلامی است.

P1010012

رئیس بسیج دانشجویی استان زنجان در ادامه افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشنواره هنری دانشجویی ققنوس را باید ترویج گفتمان انقلاب اسلامی به زبان هنر دانست. علاوه بر این، ترویج روحیه انقلابی و حماسی در محیط دانشجویی، کشف استعدادهای هنری دانشجویی و بسیجی و مرتبط با آرمان انقلاب اسلامی و حمایت از آن‌ها و نیز ذهنیت دادن به قشر جوان را باید از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد.

 ابوالفضل صابری در پایان سخنان خود افزود: آثار این جشنواره از آذرماه تا دی‌ماه دریافت شده و داوری جشنواره مذکور نیز از اوایل بهمن‌ماه آغاز خواهد شد. اختتامیه این جشنواره نیز قرار است هم‌زمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر در اوایل بهمن‌ماه امسال منغقد گردد.

رئیس بسیج دانشجویی استان زنجان ضمن اشاره به اینکه ، در پذیرش آثار دانشجویان تفاوتی بین بسیجی بودن یا نبودن آنها قائل نشده ایم، به مهمترین موضوعات جشنواره اشاره نمو و گفت:  تناقضات سبک زندگی مدرن، استکبارستیزی، عدالت‌خواهی اجتماعی، اسلامی شدن دانشگاه‌ها، تحریم‌های ظالمانه علیه ایران از جمله مهم‌ترین موضوعات این جشنواره خواهد بود.

P1010002

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز