استاندار زنجان ظهر یکشنبه ۲۶ آبان ماه ضمن اشاره به افزایش قیمت بنزین اظهار داشت:

خوشبختانه مردم استان در برابر تصمیمی که سران سه قوه اتخاذ کردند، رفتار کاملا منطقی از خود نشان دادند

۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۴:۵۷:۴۲
کد خبر: ۹۲۵۳۹۸
خوشبختانه مردم استان در برابر تصمیمی که سران سه قوه اتخاذ کردند، رفتار کاملا منطقی از خود نشان دادند
استاندار زنجان گفت: ۷ کمیته بعد از سهمیه‌بندی و اصلاح نرخ بنزین، در استان تشکیل شده که یکی از آن‌ها تنظیم بازار است که به صورت روزانه جلسه تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  استاندار زنجان ظهر یکشنبه 26 آبان ماه ضمن اشاره به افزایش قیمت بنزین اظهار داشت:خوشبختانه مردم استان زنجان در برابر تصمیمی که سران سه قوه اتخاذ کردند، رفتار منطقی از خود نشان دادند. تصمیمی که مبنی بر افزایش قیمت بنزین گرفته شده، به واسطه تفاهم سران سه قوه بوده که همه ما ملزم به اجرای آن هستیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه حمایت مقام معظم رهبری از موضوع دو نرخی شدن بنزین، ایجاب می‌کند که همه ما از این تصمیم اطاعت کرده و آن را بپذیریم، ادامه داد: مردم باید در خصوص دو نرخی شدن قیمت بنزین اطلاعات بیشتری از مسئولان امر و از طریق رسانه ملی دریافت کنند.

حقیقیافزود: ما ملزم هستیم در خصوص مسائل اقتصادی، هر گونه نگرانی را از اذهان عمومی پاک کنیم، به همین خاطر با اطلاع‌رسانی شفاف در این مورد و تشریح کامل آن، مردم به این موضوع آگاه باشند که سود حاصل از این تصمیم به خود آن‌ها باز خواهد گشت.

 استاندار  زنجان گفت: ۷ کمیته بعد از سهمیه‌بندی و اصلاح نرخ بنزین، در استان تشکیل شده که یکی از آن‌ها تنظیم بازار است که به صورت روزانه جلسه تشکیل می‌دهند.

حقیقی در ادامه با اشاره به موضوع کارت‌های سوخت و کسانی که تا به امروز نسبت به دریافت این کارت‌ها اقدام نکرده‌اند، اظهار کرد: افزادی که تا به امروز اقدامی برای دریافت کارت سوخت خود نکرده‌اند، می‌توانند از طریق پست، کارت‌ سوخت خود را دریافت کرده و نگران سهمیه‌بندی نباشند چرا که سهمیه آن‌ها محفوظ خواهد بود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز