معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

بازار زنجان با تمام توان و شبانه روز نظارت و مدیریت می‌شود

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۵:۱۷:۵۸
کد خبر: ۹۲۵۷۸۱
بازار زنجان با تمام توان و شبانه روز نظارت و مدیریت می‌شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: بازار زنجان با تمام توان و به صورت شبانه روز نظارت، بازرسی و مدیریت می‌شود تا اختلالی در معیشت مردم و خدمات عمومی ایجاد نشود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی نافچی در حاشیه جلسه شورای اطلاع رسانی استان از تشکیل هفت کمیته در استان برای تنظیم بازار خبر داد و افزود: با توجه به اجرای طرح سامانه مدیریت سوخت در کشور، تدابیر لازم در حوزه های مختلف در استان اندیشیده شده است.

وی تاکید کرد: رویکرد اصلی مدیریت عالی استان نظارت لازم بر بازار، تسهیل‌گری و خدمت رسانی روان به مردم در حوزه های مختلف است و هیچ نگرانی برای مردم وجود ندارد.

مرادی نافچی، اظهار داشت: کمیته های مختلفی در این راستا با مسئولیت معاونان استاندار و مدیران دستگاه های تخصصی تشکیل شده است که هریک ماموریت خاصی در رصد فضا و نظارت دارند.

معاون استاندار زنجان تصریح کرد: بنای اصلی بر این است که ارزاق و کالاهای عمومی و اقلام مورد نیاز جامعه، به اندازه مورد نیاز تامین و در اختیار مردم قرار گیرد.

مردای نافچی اظهار داشت: برای پیشگیری از افزایش قیمت ها، تیم هایی تشکیل شده است که امر نظارت را انجام می دهند و در حوزه تامین سوخت نیز هیچ مشکلی در استان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تنها قیمت بنزین تغییر یافته و قیمت دیگر فراورده های نفتی تغییری نکرده است، گفت: این خدمات به وفور در اختیار مردم است و سیستم مدیریت اجرایی استان با تمان توان، رصد و تسهیل‌گری در خدمات رسانی و نظارت بر بازار را در دستور کار دارد و جای نگرانی نخواهد بود.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز