فرماندار زنجان:

ما در حوزه حقوق شهروندی نتوانستیم خوب عمل کنیم/ نقش رسانه‌ها برای آموزش شهروندی بسیار موثر و مهم است

۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۴۴:۳۳
کد خبر: ۹۲۶۳۷۶
ما در حوزه حقوق شهروندی نتوانستیم خوب عمل کنیم/ نقش رسانه‌ها برای آموزش شهروندی بسیار موثر و مهم  است
رضا عسگری فرماندار زنجان: تمام سازمان و نهاد ها برای انعکاس عملکرد خود به مردم، نیازمند حمایت رسانه ها می باشد. رسانه ها رابط بین دولت و مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فرماندار زنجان با بیان اینکه در حوزه حقوق شهروندی نتوانستیم خوب عمل کنیم، گفت: نقش رسانه‌ها برای آموزش شهروندی بسیار موثر و مهم  است.

رضا عسگری شامگاه سه شنبه 29 آبان ماه در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه توفیق در محل کار خانه کبریت زنجان،به جایگاه مهم رسانه ها اشاره کرد و گفت: تمام سازمان و نهاد ها برای انعکاس عملکرد خود به مردم، نیازمند حمایت رسانه ها می باشد. رسانه ها رابط بین دولت و مردم هستند و باید ارتباط دو سویه ایجاد شود.

فرماندار زنجان ضمن اشاره به وقایع چند روز گذشته گفت: این نشان می دهد ما در حوزه حقوق شهروندی نتوانستیم خوب عمل کنیم و نقش رسانه‌ها برای آموزش شهروندی بسیار موثر و مهم  است و آموزش حقوق شهروندی جای کار دارد.افرادی برای یک مطالبه ساده به دنبال به هم ریختن نظم و امنیت شهر هستند، این قابل قبول نبوده و منطقی نیست.

فرماندار زنجان افزود: اغتشاشگران در حال سوءاستفاده از وضعیت جامعه هستند. رسانه ها و صاحبان قلم می توانند با آموزش حقوق شهروندی جامعه را در مسیر  توسعه قرار دهند.

فرماندار زنجان برگزاری جشنواره رسانه توفیق را کاری مهم و جالب ارزیابی نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز