استاندار زنجان:

نظارت ویژه برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در دستور کار قرار گیرد

۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۵:۱۳
کد خبر: ۹۲۶۶۴۱
نظارت ویژه برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در دستور کار قرار گیرد
استاندار زنجان گفت: دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی، نظارت ویژه و عملیاتی را برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان از حضور پرشور و حماسی مردم زنجان در راهپیمایی حمایت از مواضع رهبر معظم انقلاب و محکومیت آشوبگران قدردانی کرد و افزود: مردم زنجان با این حرکت در لبیک گفتن به رهبر معظم انقلاب پیشگام بودند.

وی ادامه داد: در راهپیمایی روز گذشته بالغ بر ۱۵ هزار نفر حضور داشتند و ضمن لبیک گفتن به رهبر معظم انقلاب، از کسانی که فرهنگ و ایده شان، تخریب به جای گفت و گو و انتقاد است، اعلام انزجار کردند.

حقیقی ضمن تشکر از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، از حضور و نقش آفرینی خانواده بزرگ دولت و کارمندان، اعضای شورای تامین، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، اطلاعات، دادگستری، صدا و سیما و همه رسانه ها در این راهپیمایی قدردانی کرد.

استاندار زنجان با بیان اینکه همراهی مردم در استان با فرامین رهبر معظم انقلاب، تکلیف مسئولان اجرایی را سنگین کرد، گفت: نباید اجازه داده شود تا به بهانه اصلاح قیمت بنزین قیمت اجناس اضافه شده و کالاها احتکار شود و برای اجناس قیمت های چندگانه ارائه گردد.

وی با بیان اینکه دراین مقطع زمانی، وظیفه مسئولان نظارتی بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: در این شرایط نظارت عادی بر بازار کفابت نمی کند بلکه باید با افزایش تعداد ناظران با انگیزه، نظارت ویژه و عملیاتی اجرا شود.

حقیقی به آغاز پرداخت مبلغ کمک معیشتی از محل اصلاح قیمت بنزین به حساب سرپرست خانوار های واجد شرایط اشاره کرد و افزود: شهروندان نباید نگرانی داشته باشند و هر فردی احساس می کند واجد شرایط دریافت کمک معیشت است می تواند در سامانه وزارت کار و رفاه اقدام به ثبت درخواست کند.

وی اظهار داشت: در این شرایط همه باید کمک کنیم تا اصلاح قیمت بنزین، اثری بر گران شدن کالا و خدمات نداشته باشد.

حقیقی به ضرورت حضور مدیران در بین مردم و گفت و گو با شهروندان اشاره کرد و افزود: همه وظیفه داریم تا برای بهبود شرایط تلاش کنیم.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود از اقدام و عملیات شب گذشته هلال احمر زنجان در نجات زوج فرانسوی گیر افتاده در برف و کولاک ارتفاعات در مرز شهرستان طارم قدردانی کر

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز