مدیر کل صدا و سیمای استان زنجان در سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان.:

باید به نقطه ای برسیم که تولیدات نمایشی خود را به دیگر استان های کشور صادر کنیم

۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۰۹:۳۷:۰۰
کد خبر: ۹۲۸۲۸۳
باید به نقطه ای برسیم که تولیدات نمایشی خود را به دیگر استان های کشور صادر کنیم
حمید لطیفی مدیر کل صدا و سیمای استان زنجان اظهار داشت: ما امیدواریم با بهره بردن از ظرفیت بالای نمایشی هنرمندان زنجان به نقطه ای برسیم که تولیدات نمایشی خود را به دیگر استان های کشور صادر کنیم . لذا می طلبد عزیزان فعال در بخش نمایش با تولیدات فاخر خود این هدف را شکل دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  حضور مدیر کل صدا و سیمای استان زنجان در سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان.

شامگاه روز دوشنبه 4 آبان در دومین روز از سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی زنجان برای دیدن یکی از نمایش های جشنواره در پلاتو ماندگار فرهنگسرای امام خمینی(ره) شهرستان زنجان حضور یافت.

photo_۲۰۱۹-۱۱-۲۵_۲۲-۵۱-۲۴ (2)

حمید لطیفی مدیر کل صدا و سیمای استان زنجان در یک مصاحبه حضوری با خبرنگار خبرگزاری برنا در زنجان با پاسخ به این سوال که تا چه حد  پتانسیل حضور اهالی نمایش زنجان در صدا و سیمای مرکز زنجان وجود دارد،اظهار داشت:امشب توفیقی شد که در جشنواره تئاتر استان زنجان شرکت کنیم و یکی از کار های دوستان را از نزدیک ببینیم.صدا و سیمای استان زنجان در حال حاضر با وجود هنرمندان زنجانی بسیاری از کارهای نمایشی خود را پیش می برد. ما، هم در رادیو گروه نمایش را داریم هم سریال های متنوعی را با حضور همین هنرمندان انجمن نمایش داشته و خواهیم داشت.photo_۲۰۱۹-۱۱-۲۵_۲۲-۴۵-۵۸

حمید لطیفی با اشاره به تازه ترین فیلمی که در مرکز صدا و سیمای زنجان تهیه شده گفت:اخیرا مجموعه ای برای چله آماده شده که کلید آن به جهت برگزاری جشنواره به تعویق افتاد. در این سریال حدود 50 نفر از همین بازیگران حضور دارند. در تولیدات آینده ما نیز از ظرفیت همین هنرمندان استفاده خواهد شد.

وی ضمن اشاره به ساخت چندین تله تئاتر جدید در مرکز صدا وسیمای زنجان افزود: در آینده نزدیک سریال های متنوع دیگری به کمک همین هنرمندان  در مرکز ساخته و پخش خواهد شد.

مدیر کل صدا و سیمای استان زنجان ضمن ابراز علاقه به پوشش فعالیت های هنری شهر و استان عنوان نمود که:ما هیچ محدودیتی برای حضور این عزیزان هنرمند در مرکز اشراق نداریم و از آنها استقبال می کنیم.

photo_۲۰۱۹-۱۱-۲۴_۲۲-۴۴-۳۶لطیفی با تاکید بر تحت پوشش قرار دادن کلیه هنرهای گوناگون از جمله نمایش، هنرهای تجسمی، موسیقی و فعالیت های دیگر انجمن ها افزود: ما برادری خود را ثابت کرده ایم و برای حضور عزیزان و دوستان هنرمند هیچ محدودیتی نداریم و معتقدیم باید از این ظرفیت استفاده کرد.

حمید لطیفی مدیر کل صدا و سیمای استان زنجان در پاسخ به این سوال که آیا باز هم شاهد خرید آثار نمایشی از همسایه های همجوار و نمایش آنها در مرکز زنجان خواهیم بود، اظهار داشت: ما امیدواریم با بهره بردن از ظرفیت بالای نمایشی هنرمندان زنجان به نقطه ای برسیم که تولیدات نمایشی خود را به دیگر استان های کشور صادر کنیم . لذا می طلبد عزیزان فعال در بخش نمایش با تولیدات فاخر خود این هدف را شکل دهند.

photo_۲۰۱۹-۱۱-۲۴_۲۲-۴۴-۳۰

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز