مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

باید از ظرفیت افزایش میزان مشارکت‌پذیری مردم خوب زنجان در عرصه ورزش نیز بهره کافی را برد

۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۰۹:۳۳:۴۶
کد خبر: ۹۲۸۳۱۹
باید از ظرفیت افزایش میزان مشارکت‌پذیری مردم خوب زنجان در عرصه ورزش نیز بهره کافی را برد
علی خلیلی چچکی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان: استان زنجان از ظرفیت‌های خوبی در حوزه بخش خصوصی برخوردار بوده و مشارکت‌پذیری زنجانی‌ها در امور مختلف بالا است. می‌توان از این ظرفیت برای افزایش میزان مشارکت‌پذیری زنجانی‌ها در عرصه ورزش نیز بهره کافی را برد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ علی خلیلی چچکی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان زنجان که در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد،اظهار داشت: لازمه توسعه فوتبال در زنجان حمایت بخش خصوصی است. یکی از ملزومات توسعه و رشد ورزش به‌ویژه رقابت‌های لیگ، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه با تکیه بر اعتبارات دولتی به هیچ‌وجه نمی‌توان تیم‌داری کرد، گفت: اعتبارات اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان محدود و مشخص است و نمی‌توان با تکیه بر این اعتبارات، انتظار تیم‌داری داشت، به همین خاطر باید به سمتی برویم که بخش خصوصی با فراغ بال در این عرصه حضور پیدا کرده و با حمایت خود، زمینه توسعه ورزش زنجان را فراهم کند.

خلیلی ضمن اشاره به افتتاح سالن ۱۵ هزار نفری فوتبال در سال آینده گفت: فوتبال یکی از رشته‌های جذاب برای حضور بخش خصوصی در این عرصه است، لذا معتقدیم باید زیرساخت و زمینه جذابیت این رشته را که یکی از آن‌ها برخورداری از استادیوم مطلوب و استاندارد فوتبال است، فراهم کنیم.

801

درادامه  این مجمع فریدون اصفهانیان، رئیس هیئت فوتبال استان زنجان  شاخص‌ترین فعالیت‌های صورت گرفته در یک سال گذشته را مربوط به کمیته‌های استعدادیابی و آموزش دانست وگفت: در این راستا می‌توان به مواردی چون حضور افسانه چترنور در اردوی تیم‌ملی زیر ۱۹ سال و نیز حضور فاطمه رحمتی و مهسا کمالی در اردوی تیم ملی فوتسال بزرگسالان و برگزاری کلاس مربیگری سطح یک فوتسال ایران (بانوان) اشاره نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز