معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان:

یکپارچگی جایگزین موازی‌کاری در اجرای برنامه‌های هفته پژوهش زنجان

۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۰۸:۴۶:۴۳
کد خبر: ۹۲۸۷۷۲
یکپارچگی جایگزین موازی‌کاری در اجرای برنامه‌های هفته پژوهش زنجان
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: در اجرای برنامه های بزرگداشت هفته پژوهش لازم است برای صرفه جویی در هزینه‌ها و جلوگیری از پراکندگی کارها، برنامه ها به صورت یکپارچه و جامع انجام و از موازی کاری‌ها پرهیز شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ سمانه شادل در شورای سیاست گذاری ستاد هفته پژوهش و فناوری استان به لزوم شناسایی نقاط قوت و ضعف برنامه های هفته پژوهش در سال های گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: این موضوع می تواند زمینه تدوین راهبردهای مطلوب برای اجرای مناسب برنامه ها در سال جاری را فراهم کند.

وی اظهار داشت: این ظرفیت در استان زنجان وجود دارد که بتواند در حوزه پژوهش و برنامه های پژوهشی جایگاهی مناسبی را در سطح ملی از آن خود کند.

شاددل تاکید کرد: رویکرد اجرای برنامه های بزرگداشت هفته پژوهش باید به سمت و سویی برود که به پژوهش های کاربردی و پژوهشگران فعال در این حوزه بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

وی به ضرورت توجه به ارتباط بین صنعت و دانشگاه اشاره کرد و گفت: برنامه های هفته پژوهش باید زمینه ای برای حضور بیشتر پژوهشگران برای حل مشکلات در حوزه های مختلف باشد.

شاددل بر لزوم به نوآوری در اجرای برنامه های هفته پژوهش تاکید کرد و افزود: باید برای تشویق و ترغیب دانش آموزان به امر پژوهش تلاش کنیم.

 

 
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز