معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

بهره مندی از فرصت های اجتماعی و مدیریتی جنسیت نمی شناسد

۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۰۹:۳۱:۴۳
کد خبر: ۹۲۸۷۹۸
بهره مندی از فرصت های اجتماعی و مدیریتی جنسیت نمی شناسد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه استفاده بهینه از فرصت های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و مدیریتی جنسیت نمی شناسد، افزود: پرورش توانمندی ها و قابلیت های افراد و میزان اِشرافیت آنان در مسائل قانونی و اجرایی عامل موفقیت در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی نافچی در نشست تخصصی و آموزشی بانوان با امور بیمه ای و مالیاتی در حوزه روابط کار که به همت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان برگزار شد، با اشاره به رویکردهای حمایتی دولت به قشر بانوان، اظهار کرد: نیمی از جامعه را بانوان تشکیل می دهند و دولت خود را در تامین نیازها و الزامات این قشر در حوزه های مختلف مسئول می داند.

وی خاطر نشان کرد: رویکرد دولت فراهم سازی زمینه بروز و رشد توانمندی های بانوان کشور در عرصه های مختلف خانوادگی، علمی، آموزشی، اجتماعی و مدیریتی است که در این راستا اقدامات و سیاست گذاری های مناسبی داشته است.

معاون استاندار زنجان با اشاره به میزان بالای مشارکت اقتصادی مردم استان زنجان و پایین بودن آمار بیکاری در این استان بنا بر شاخص های اعلامی مرکز آمار ایران، تصریح داشت: رویکرد امروز مدیریت عالی استان و تیم مدیریتی وی توجه به شاخص های توسعه ای در حوزه بانوان است و به انتصاب مدیران شایسته از میزان بانوان اعتقاد جدی دارد.

مرادی داشتن دغدغه های اجتماعی در کنار توجه به مسائل سیاسی و اقتصادی را یادآور شد و اضافه کرد: مجریان قانون با ایجاد لطافت و انعطاف در قوانین و تسهیل گری می توانند زمینه ساز فرصت های بهتر برای ایفای نقش بانوان در استان و کشور باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز