استاندار زنجان:

گفتمان سالم هنر را در جامعه پیاده کنیم

۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۶:۵۱:۴۷
کد خبر: ۹۲۹۴۰۸
گفتمان سالم هنر را در جامعه پیاده کنیم
استاندار زنجان گفت: با پرهیز از تعریف سلیقه‌ای هنر، باید تلاش کنیم تا گفتمان سالم هنری را در جامعه پیاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در آیین اختتامیه سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان به لزوم همراهی و همکاری ارگان‌ها و سازمان های مختلف فرهنگی برای برگزاری چنین رویدادهایی تاکید کرد و افزود: با تقویت ارتباط دوجانیه بین هنرمندان و مدیران می توان فاصله ها را نزدیک و از همکاری ها در جهت تقویت فعالیت های هنری بهره برداری کرد.

وی به نقش بخش خصوصی در تقویت فعالیت های فرهنگی و هنری اشاره کرد و اظهار داشت: برای بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی، لازم است جلسه ای با حضور اهالی هنر و فعالان بخش خصوصی تشکیل شود تا در آن پیشنهادات عملیاتی برای بهبود وضعیت هنر طرح شده و برای اجرا در دستور کار قرار گیرد.

حقیقی به نقش و جایگاه هنر در انتقال مفاهیم اشاره کرد و افزود: آنچه با هنر انتقال داده می شود با ساعت ها سخنرانی محقق نمی شود.

گفتنی است؛ بر اساس رأی هیات داوران نمایش های "عینهو شب که سیاس" به کارگردانی حامد محسنی از شهرستان خدابنده و "نقطه صفر مغزی" به کارگردانی متین شفیعی مقدم از شهرستان زنجان به عنوان آثار برگزیده سی و یکمین جشنواره تئاتر استان به دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.

سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان با حضور ۹ اثر نمایشی، ۳ تا ۶ آذر در فرهنگسرای امام خمینی(ه) شهر زنجان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز