معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

برای برگزاری انتخابات باید همه امکانات فراهم شود

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۶:۱۷:۳۴
کد خبر: ۹۳۰۰۶۴
برای برگزاری انتخابات باید همه امکانات فراهم شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان تاکید کرد: تمامی ملزومات و امکانات سخت افزاری، نرم افزاری و زیرساختی برای برگزاری انتخابات باید پیش بینی و فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی نافچی در نشست مسئولین کمیته های ستاد انتخابات استان، تصریح داشت: تمامی دستگاه های اجرایی باید همراهی لازم را در برگزاری انتخابات به شکل مطلوب با ستاد انتخابات استان داشته باشند.

وی پیش بینی و رفع دغدغه ها و مسائل مختلف در برگزاری انتخابات را نشان دهنده اهمیت و حساسیت بالای این امر در استان و کشور دانست و افزود: با اعلام رسمی وزیر کشور، روند اجرایی انتخابات رسما آغاز خواهد شد و با تشکیل هیئت های اجرایی، مراکز حوزه های انتخابیه ثبت نام و استعلام داوطلبین را انجام خواهند داد لذا تا آن زمان باید زمینه های لازم را مهیا کرد.

معاون استاندار زنجان همچنین به کمیته حراست و استعلامات تاکید کرد: امانتداری از اسامی ثبت نام کنندگان به ویژه پیش از اعلام نتایج استعلام باید با دقت بالایی رعایت شود تا آبرو و حیثیت افراد حفظ شود.

مرادی در راستای ارائه مشاوره های حقوقی به فرمانداران اظهار کرد: بهتر است به جز کارشناسان حقوقی استانداری، افراد خبره ای نیز جهت ارائه مشاوره های حقوقی به فرمانداران در شهرستان ها انتخاب و بکارگیری شوند.

وی با تاکید بر ضرورت همصدایی و ارائه اطلاعات موثق و یکسان از انتخابات، تصریح داشت: اطلاعات و اخبار خاص انتخابات تنها از سوی رئیس و دبیر ستاد انتخابات استان منتشر شود و سایر روسای کمیته ها در حوزه کمیته تخصصی خود به مصاحبه و اطلاع رسانی بپردازند تا اخبار بصورت دقیق و موثق به اطلاع عموم مردم برسد.

در پایان این نشست تمهیدات لازم برای انتخاب و تجهیز مکان مناسب جهت استقرار اعضای ستاد انتخابات پیش بینی و مورد بررسی قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز