مدیر کل بهزیستی استان زنجان:

بسیج و روحیه بسیجی مظهر سربلندی ملت است

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۶:۱۲:۴۴
کد خبر: ۹۳۰۱۱۶
بسیج و روحیه بسیجی مظهر سربلندی ملت است
محمدی کارکنان بهزیستی و کوشش آنهابرای رفع مشکلات مددجویان و جامعه هدف بهزیستی را بسیجی وار دانست و ابراز داشت بیش از یک سوم کارکنان بهزیستی ایثارگربوده و ۹۰ درصد انها نیز عضو فعال بسیج هستند

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیر کل بهزیستی استان زنجان در آیین تجلیل از بسیجیان این ادره کل با گرامیداشت هفته بسیج  اظهار نمود : بسیج تنها نهاد فراگیر انقلاب است و در تمام ارگان ها و نهادها حضور جدی دارد . به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی این نهاد را مظهر وحدت، عشق و ایمان، مجاهدت و سربلندی  کشور و ملت دانست و افزود: بسیج در تمامی ابعاد اجتماعی و سیاسی فعالیت مثمر ثمر در جامعه داشته و بزرگترین نمود حضور بسیج در هشت سال جنگ تحمیلی است.

این مقام مسؤل موفقیت های بسیج در عرصه های مختلف را موفقیت جامعه دانست و افزود : بر اساس تفاهم‌نامه همکاری با بسیج سازندگی فعالیت‌های مناسبی در زمینه‌های ساخت مسکن، ایجاد اشتغال، بهداشت و درمان و توزیع سبد غذایی صورت می‌گیرد، که این خدمات بسیار ارزشمند است .

وی در مراسم رونمایی از کتاب دره گمشده سبز نوشته محمدعلی کاظمی جانباز و ازاده سرافراز کشور و مسئول حراست بهزیستی اظهارکرد :اقتدار و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون تلاشها ومجاهداتهای بزرگ مردان و زنان غیور ایرانی است.

محمدی کارکنان بهزیستی و کوشش آنهابرای رفع مشکلات مددجویان و جامعه هدف بهزیستی را بسیجی وار دانست و ابراز داشت بیش از یک سوم کارکنان بهزیستی ایثارگربوده و ۹۰ درصد انها نیز عضو فعال بسیج هستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز