استاندار زنجان خبر داد:

آغاز ثبت نام کاندیداهای مجلس از امروز / ارکان قانونی انتخابات رعایت شود

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۰:۰۰:۱۸
کد خبر: ۹۳۰۳۲۴
آغاز ثبت نام کاندیداهای مجلس از امروز / ارکان قانونی انتخابات رعایت شود
استاندار زنجان انتخابات را مسئله ملی توصیف کرد و با بیان اینکه در انتخابات هیچ کس نباید تماشاچی باشد افزود: منظور از تماشاچی نبودن، فقط به معنای رای دادن نیست و کسانی‌که این توان را در خود می‌بینند باید احساس مسئولیت کنند و برای ثبت‌نام پیش‌قدم شوند تا مشارکت افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان زنجان اظهار داشت: دومین مرحله انتخابات از جمله تشکیل هئیت های اجرایی و ثبت نام از کاندیداهای مجلس در 4 حوزه انتخابیه از فردا صبح /یکشنبه/ آغاز می شود و باید با آمادگی کامل این گام از انتخابات را در استان اجرا کنیم.

وی با یادآوری اینکه انتخابات گذشته آسیب شناسی شده است، افزود: امیدواریم به عنوان مجری انتخابات با مشارکت مردم مقوم وحدت و اتحاد در جامعه باشیم.

نماینده عالی دولت در استان ضمن تاکید بر ضرورت مشارکت همگانی در برگزاری انتخاباتی قانونمند، اظهار کرد: اقبال مردم به هر کاندیدایی باشد، امانتدار آرا خواهیم بود.

استاندار زنجان گفت: ارکان قانونی انتخابات باید رعایت شود و همه وظایف خود را در ایجاد سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت انتخابات مجلس، انجام دهند تا منجر به مشارکت گسترده مردم و حفظ آرای آنان به عنوان امانت شود.

مدیرعالی استان، با اشاره به اینکه طی روزهای اخیر رهبری و رییس جمهوری، این استان را به دلیل حرکت خودجوش مردم در حمایت از نظام مورد عنایت و لطف خود قرار دادند افزود: این موضوع به نوبه خود وظیفه مردم و خدمتگزاران را بیش از گذشته سنگین‌تر می‌کند.

استاندار زنجان در ادامه این جلسه برضرورت تعریف پروژه های اساسی در زمینه مقابله با آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت: هزینه های ابلاغ شده ۲.۵ میلیارد تومان تعیین و با سازمان اجتماعی ۶ میلیارد تومان قرارداد منعقد شده و داروخانه هلال احمر زنجان باید تامین کننده داروی بیماران خاص باشد.

مدیرعالی اجرایی استان همچنین با بیان اینکه آنفلوانزا موضوع جدیدی نیست و هرساله این بیماری در فصول خاصی شیوع پیدا می کند، خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی به عموم مردم در این زمینه ضروری است.

وی برضرورت ارائه راهکارها در راستای مقابله با شیوع بیماری آنفلوانزا تاکید کرد و گفت: باید آموزش های درست در این زمینه به مردم به ویژه گروه های خاص ارائه شود.

حقیقی همچنین تصریح کرد: ساماندهی اردوگاه ماده 16 و غربالگری معتادین و کارتن خواب ها در استان نیز باید به صورت جدی از سوی دستگاه های اجرایی ذیربط پیگیری شود.

استاندار زنجان اضافه کرد: مدیران اجتماعی و فرهنگی استان باید در برنامه های فرهنگی و هنری مختلف حضور جدی داشته باشند و از این فعالیت‌ها حمایت کنند و مدیران نباید بیگانه با فرهنگ و هنر باشند.

وی در مورد فعالیت خانه‌های جوان نیز گفت: مسؤولیت خانه‌های جوان به جوانان واگذار شود و اداره ورزش و جوانان نظارت داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز