نقد فیلم «گاف» در زنجان؛

«همواره مراقب رفتارهایمان باشیم!!»

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۰۹:۵۹:۳۳
کد خبر: ۹۳۱۷۹۶
«همواره مراقب رفتارهایمان باشیم!!»
فیلم کوتاه «گاف» به نویسندگی و کارگردانی حسن مهرآذر، 11 آذر ماه 98 در حوزه هنری زنجان اکران و نقد و بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  فیلم کوتاه «گاف» با حضور منتقدین و هنرمندان سینمای کوتاه زنجان، عصر روز دوشنبه 11 آذر ماه 98 در حوزه هنری زنجان اکران و نقد و بررسی شد.

نویسندگی و کارگردانی این فیلم توسط حسن مهرآذر انجام شده است که آخرین و جدیدترین تجربه وی به حساب می‌آید.

فیلم کوتاه «گاف»، داستان پسر جوانی را به تصویر می ‌کشد که در مسیر رفتن به مراسم خواستگاری با اتفاقاتی روبرو می‌شود. این فیلم، با بازی اکبر هادی‌نژاد و شهرام یوسفی مقابل دوربین رفته است.

فیلم شرایطی را به تصویر کشیده است که ممکن است، همه آدمها در زندگی روزمره خود با آن مواجه شوند و در واقع مضمون این فیلم، یک جمله را به بیننده می‌گوید، و آن هم این است که: «همواره مراقب رفتارهایمان باشیم!!»

این فیلم؛ در بهار سال  98 با محوریت مباحث اجتماعی و در مدت زمان 15 دقیقه به تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران دفتر زنجان تولید شده است.  

در بخشی پایانی این کارگاه؛ منتقدین، حفظ تداوم بازی بازیگران این فیلم را به لحاظ کنترل حس بازی در سه شب تصویربرداری به عنوان چالشی مثبت برای کارگردان و نقش آفرینان آن فیلم یاد کردند، اما در مقابل اذعان داشتند، که اتفاق‌های فیلم در بستر یک شهر می توانست ارتباط‌هایی را با آدم‌های مختلف آن شهر از طریق شخصیت اصلی فیلم به تصویر بکشد تا مفهوم کلی فیلم، بتواند به عموم انسان‌های یک جامعه تعمیم داده شود.

گفتنی است؛ واحد هنرهای تصویری حوزه هنری زنجان، دوشنبه‌های هر هفته از ساعت 15 الی 17 کارگاه نقد فیلم‌های کوتاه تولید شده در استان را بهمراه جلسه پرسش و پاسخ با حضور علاقمندان و هنرمندان سینمای کوتاه برگزار می‌نماید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز