حضور استاندار و مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در غرفه خبرگزاری برنا در نمایشگاه کتاب، مطبوعات و رسانه های دیجیتال استان زنجان؛

برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی موجب شناسایی بهتر نقاط ضعف و قوت می‌شود

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۰:۲۳:۱۰
کد خبر: ۹۳۲۵۶۲
برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی موجب شناسایی بهتر نقاط ضعف و قوت می‌شود
استاندار زنجان با اشاره به برگزاری همزمان سه نمایشگاه در استان زنجان گفت: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی موجب شناسایی بهتر نقاط ضعف و قوت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌الله حقیقی در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب و مطبوعات زنجان اظهار کرد: در ارتباط با نمایشگاه‌ها معتقدم باید تخصصی و موضوعی برگزار شود تا مخاطبین بتوانند استفاده بیشتری از محتوای نمایشگاهها داشته باشند.

استاندار زنجان ادامه داد: نمایشگاهی که هفته گذشته در ارتباط با واحدهای تولیدی برگزار شده بود دستاوردی همچون انعقاد قرارداد ساخت 12 قلم کالای مورد نیاز استان و کشور داشت.

وی با بیان اینکه پیگیر برگزاری نمایشگاه صنعت در استان هستیم افزود: مدیران مرتبط باید تلاش بیشتری در این راستا داشته باشند.

حقیقی با اشاره به اینکه برگزاری مجزای نمایشگاه قطعا ارزیابی عملکرد مثبت یا منفی آن را راحت‌تر خواهد کرد، گفت: باید با کار تخصصی به دنبال رفع اشکال باشیم، یعنی اگر استقبال است، چرا وجود دارد و یا اگر استقبال نیست چرا این اتفاق رخ داده است.

استاندار زنجان با اشاره به مکلف کردن دستگاه‌ها به تعیین پنج نقشه راه مهم استان گفت: همین که به سمت تصمیمات منطقی رفته‌ایم، کار بسیار ارزشمندی بوده است.

وی در ادامه به نقش مطبوعات اشاره کرد و افزود: نقش مطبوعات در توسعه کشور بسیار مهم است و باید از ظرفیت آنها استفاده شود.

حقیقی همچنین در ارتباط با برگزاری انتخابات و روال طی شده نیز گفت: امیدواریم با انجام کارهای مطلوب شاهد مشارکت بیش از پیش مردم باشیم.

گفتنی است، چهارصدمین نمایشگاه کتاب استانی و دهمین نمایشگاه کتاب زنجان با حضور ۲۸۰ ناشر و نمایندگی و ۱۵ ناشر در حوزه نشر الکترونیک با عرضه بیش از ۶۵ هزار عنوان کتاب و لوح فشرده از سراسر کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی زنجان آغاز به کار کرد.

برای این نمایشگاه مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب در نظر گرفته‌ شده است که با تخفیف ۲۰ درصدی از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه در بین بازدیدکنندگان توزیع خواهد شد.

 

نظر شما