با برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت بیماران خاص و پیوند اعضاء استان زنجان:

رئیس هیأت بیماران خاص و پیوند اعضاء استان زنجان مجددا در سمت خود ابقا شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۰:۰۰:۲۳
کد خبر: ۹۳۳۹۹۷
رئیس هیأت بیماران خاص و پیوند اعضاء استان زنجان مجددا در سمت خود ابقا شد
با برگزاری مجمع انتخاباتی، محمدرضا طهماسبی بار دیگر رئیس هیأت بیماران خاص و پیوند اعضاء استان زنجان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مجمع انتخابی هیأت بیماران خاص و پیوند اعضای استان زنجان تنها با حضور یک کاندیدا برگزار شد.  محمدرضا طهماسبی با کسب ۱۶ رأی از مجموع ۱۶ رأی بار دیگر به عنوان رئیس هیأت انتخاب شد.

محمد علی حمزه پور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در این جلسه اظهار داشت: این هیأت در ایجاد روحیه در بین بیماران خاص تاثیر به سزایی دارد. اعزام‌ها و میزبانی‌ها در سال‌های اخیر بهبود یافته و تعداد مربیان و داوران افزایش داشته است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه سایر هیأت‌ها باید با هیأت بیماران خاص و پیوند اعضاء همکاری کنند، بیان کرد: بنا به دستور اداره کل ورزش و جوانان فعالیت ورزشکاران بیمار از سایر هیأت‌ها به صورت رایگان خواهد بود.

محمدرضا طهماسبی رئیس هیأت بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان در این جلسه با اشاره به همراهی و همکاری بخش‌های مختلف با هیأت اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی هیأت شناسایی و استعدادیابی در دستور کار قرار دارد.

رئیس هیأت بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان با بیان اینکه در حالی که هیأت بیماران خاص را تحویل گرفتیم هیأت شهرستانی در استان زنجان وجود نداشت، عنوان کرد‌: با آغاز فعالیت هیأت‌های شهرستانی رویکرد استعدادیابی در شهرستان‌ها آغاز شد. کسب سه کاپ قهرمانی و حضور ۱۲ عضو تیم ملی از دیگر افتخارات این هیأت است. برای رشد و تعالی این ورزشکاران باید همکاری لازم انجام شود.

موسوی دبیر فدراسیون هیأت بیماران خاص و پیوند اعضاء گفت: فرد برتر برای حضور در مسابقات انتخاب می‌شود و مربی، فرد تصمیم‌گیرنده برای حضور وررزشکاران در مسابقات است.روال صعودی هیأت باید ادامه پیدا کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به عملکرد تیمی مطلوب هیأت بیماران خاص و پیوند اعضاء استان اظهار کرد: در این هیأت بعد همگانی و قهرمانی این هیأت دارای اهمیت است. باید روحیه‌دهی به بیماران در این هیأت مورد توجه باشد. با این حال مسؤولیت استعدادیابی با رویکرد فرهنگ‌سازی مورد تاکید است. آمادگی برگزاری این مسابقات کشوری این هیئت را داریم. باید استعدادیابی در شهرستان‌ها نیز انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز