استاندار زنجان ;

زنجان در رشد بودجه پیشنهادی سال ۹۹ رتبه چهارم کشور را دارد

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۹:۵۶:۲۵
کد خبر: ۹۳۴۰۰۹
زنجان در رشد بودجه پیشنهادی سال ۹۹ رتبه چهارم کشور را دارد
استاندار زنجان گفت: گام مهمی در بودجه پیشنهادی سال ۹۹ این استان برداشته شده و میانگین رشد آن در لایحه بودجه ۱۱.۸۴ درصد و این میزان در استان زنجان ۱۶.۴ درصد است و زنجان از لحاظ رشد، رتبه چهارم کشور را دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌الله حقیقی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، افزود: این رشد در سایه پیگیری، همت و تلاش مدیران استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان در مجموع اعتبارات در رتبه ۲۶ کشور قرار دارد، اظهار داشت: این که پایه اعتبارات استان با مبلغ پایین، بسته شده باید از طریق سازمان برنامه و بودجه و مجلس شورای اسلامی پیگیری و حل شود.

حقیقی تصریح کرد: باید به این نکته توجه داشت که میزان رشد بودجه استان در سال‌های گذشته، برابر با متوسط کشور بود اما امسال و در این شرایط، رشد اعتبارات استان زنجان بیشتر از میانگین کشور است.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مولدسازی، ساماندهی و استفاده بهینه از فضاهای اداری، گفت: برای تعیین تکلیف ساختمان‌های مازاد اداری، کمیته‌ای تشکیل شود تا متولیان، ناظر بر اجرای مصوبات باشند و از عملکردهای شخصی، جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه تمام اقدامات باید در چارچوب قانون باشد، تاکید کرد: معاونان اقتصادی و توسعه مدیریت استاندار، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان به اجرای دقیق مصوبات باید نظارت داشته باشند.

حقیقی با تاکید بر ارائه طرح و راهکارهای مناسب برای تعیین ساختمان و استفاده بهینه از فضاهای اداری در بخش‌های مختلف، اظهار داشت: برای جوانان باید مکانی زیبا، دلنشین و خوب تامین شود.

وی با اشاره به تمهید مقدمات برگزاری کنگره سه هزار شهید استان زنجان، افزود: ساختمان قدیمی اداره کل بیمه سلامت نیز به صورت موقت در اختیار این کنگره قرار گیرد تا اقدامات خود را در آن انجام دهند.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: سند آمایش سرزمین استان نیز به منظر نخبگان گذاشته شود زیرا دیدگاه آنان، پشتوانه محکمی بر تحقق سند است.

وی با گرامیداشت ۱۶ آذر، روز دانشجو، اضافه کرد: دانشجویان فرصت مغتنمی هستند و مدیران با حضور در بین دانشجویان، نظرات و حرف‌های آن‌ها را شنیده و پاسخگوی مشکلاتشان باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز