با حضور امام جمعه ، استاندار و معاون سیاسی استاندار انجام شد؛

بازدید نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان از ستاد انتخابات شهرستان زنجان

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۰:۴۵:۳۳
کد خبر: ۹۳۴۰۲۶
بازدید نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان از ستاد انتخابات شهرستان زنجان
آیت الله علی خاتمی در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان زنجان در محل فرمانداری زنجان،گفت: ۴۰ سال است که با افتخار روند مردم سالاری دینی ادامه پیدا کرده و این افتخار تنها مربوط به جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ امام جمعه مرکز استان با بیان اینکه حضور مردم در صحنه نشانه مردم سالاری دینی و دموکراسی در ایران است، اظهار کرد: بعد از ۴۱ سال بیشترین آمار مراجعه  به پای  صندوق‌های رأی را تنها مردم ایران داشته و این مردم همیشه در عرصه‌های مختلف حضور داشتند. 

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، بابیان اینکه  مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند، گفت: مردم همواره در عرصه‌های مختلف حامی و پشتیبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند و در عرصه انتخابات نیز با حضور پرشور و باشکوه خود بار دیگر تبعیت خود از فرامین  ولایت فقیه نشان خواهند داد.

خاتمی با بیان اینکه احساس مسئولیت باید مورد توجه انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان باشد، ابراز  کرد: باید با احساس مسئولیت برای رضای خدا و مصالح عالیه نظام جمهوری اسلامی مردم نماینده اصلح را انتخاب کنند. 

وی گفت: انتخاب شوندگان هم برای رضای خدا و صادقانه برای نظام و مردم خدمت کنند و منافع ملت و نظام را بر منافع شخصی خود ترجیح دهند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه در طول چهل سال گذشته شاهد توطئه‌های مختلفی از سوی  دشمنان نظام در عرصه‌های  مختلف بودیم، تاکید کرد: امروز مردم هم باید با حضور پرشور در پای صندوق های رای نماینده اصلح را انتخاب کنند

 

نظر شما