مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

ایجاد ۱۵۰۰ فرصت شغلی در کمیته امداد استان زنجان

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۴:۴۴:۱۰
کد خبر: ۹۳۴۷۱۹
ایجاد  ۱۵۰۰ فرصت شغلی در کمیته امداد استان زنجان
با پرداخت ۳۱میلیاردتومان تسهیلات اشتغال وتوانمندسازی ۱۵۰۰فرصت شغلی از ابتدای سال جاری تاکنون توسط کمیته امداد برای مددجویان زنجانی ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛براساس آمارهای موجود تا پایان آبان ماه سال جاری ۱۵ میلیارد تومان زکات واجب ، مستحبی و فطره در استان زنجان جمع آوری شده و برنامه هدف گذاری شده در این بخش ۱۲۴ درصد محقق شده است.

هدایت صفری ، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در دیدار با مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان ، با اشاره به آمار زکات جمع آوری شده ،گفت : براساس آمارهای موجود در قالب زکات واجب ، مستحبی و فطره تا پایان آبان ماه امسال ۱۵ میلیارد تومان در استان زنجان جمع آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی شده است تا پایان امسال میزان زکات جمع آوری شده در استان زنجان به ۱۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برسد ، افزود : با هم افزایی و تعامل صورت گرفته با دفاتر نمایندگی ولی فقیه در استان و تلاش و همت مجموعه همکاران این نهاد ، برنامه هدف گذاری شده در بخش جمع آوری زکات در هشت ماهه امسال ۱۲۴ درصد محقق شده است.

صفری با بیان اینکه با همراهی مسئولان و دستگاههای اجرایی و فضاسازی صورت گرفته از طریق ائمه جمعه استان ، سطح اعتماد عمومی به فعالیت های اثربخش این نهاد در حوزه فقر زدایی ارتقاء یافته است ، ادامه داد : تلاش می کنیم با بهره گیری مناسب  از ظرفیت های موجود در استان کارکردهای این نهاد موجب کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش سرمایه های اجتماعی نظام شود.

وی با تاکید براینکه زمینه کارهای خیر در استان فراهم بوده و مردم استان زنجان همواره در فعالیت های خیرخواهانه مشارکت مطلوبی دارند ، تصریح کرد: راهبرد کمیته امداد تلاش جهادی در حوزه فقرزدایی از طریق ارائه خدمات اثربخش ، هدفمند و  زمان دار با هدف بسترسازی برای توانمندی اقتصادی و معیشتی گروههای مختلف مددجویی تحت حمایت و اطمینان بخشی به کارکردهای اثربخش در حوزه محرومیت زدایی و در نهایت ارتقاء مشارکت خیران در برنامه های اجرایی این نهاد است.

صفری همچنین ادامه داد: با همین رویکرد و اولویت بخشی به بخش اشتغال و ایجاد زمینه درآمدزایی برای خانواده های تحت حمایت ، هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی با سرمایه گذاری ۳۱ میلیاردی در این بخش برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از ابتدای امسال تاکنون ایجاد شده است.

حجت الاسلام حسینی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه افزایش مشارکت مردم در برنامه های اجرایی کمیته امداد  استان زنجان نشان از اعتماد بالای  مردم به کارکردهای این نهاد انقلابی دارد ، گفت : امروز تشکیلات و تفکر سنتی در حوزه فقرزدایی جوابگو نبوده و رویکردهای جدید کمیته امداد از جمله توانمندسازی نیازمندان نشان دهنده درک صحیح این نهاد از مشکلات و خلاء های موجود جامعه به ویژه در بخش اشتغال است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز