رئیس کل دادگستری استان زنجان:

تبلیغات زود هنگام رصد می شود و در این راستا به برخی ها تذکر داده شده است

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۶:۰۸:۵۰
کد خبر: ۹۳۴۷۸۰
تبلیغات زود هنگام رصد می شود و در این راستا به برخی ها تذکر داده شده است
صادقی نیارکی با تاکید بر اینکه همه فعالیتهای داوطلبان انتخابات در استان رصد می شود، اظهار داشت: همچنین رعایت قانون توسط مجریان و کاندیداها را موجب جلب و تقویت اعتماد عمومی مردم برای حضور انتخابات دانست. تبلیغات زودهنگام رصد می شود ودر این راستا به برخی ها تذکر داده شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه شورای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در محل دادگستری زنجان،اظهار داشت:  از مدتی که کار ثبت نام انتخابات شروع شده اقدامات خوبی انجام گرفته و هر چقدر جلو برویم  باید حجم کار اقدامات تشدید شود و می طلبد تلاش ها هم بیشتر شود.

در این دوره انتظارات نظام و رهبری معظم انقلاب این است که برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در بستر سلامت و امنیت به فاکتورهای انتخاباتی بیشتر توجه شود. افرادی به عنوان پیاده نظام حضور مردم رادر جامعه کمرنگ و سست کرده و شبه افکنی می کنند بنابراین تقویت بصیرت و شناخت دشمن لازم است.  هر چه می توانیم نقشه دشمن را خنثی کنیم و به اعتماد عمومی مردم توجه کنیم چرا که رای مردم در انتخابات تاثیر گذار است.

صادقی نیارکی با تاکید بر اینکه همه فعالیتهای داوطلبان انتخابات در استان رصد می شود، افزود: همچنین رعایت قانون توسط مجریان و کاندیداها را موجب جلب و تقویت اعتماد عمومی مردم برای حضور انتخابات دانست. تبلیغات زودهنگام رصد می شود ودر این راستا به برخی ها تذکر داده شده است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان، با بیان اینکه مردم سالاری دینی از مذاهب قوت اسلامی  ما است، گفت: بهره گیری از این فرصت ها برای تقویت نظام و جلب رضایت رهبری بسیار مهم است. 

صادقی نیارکی افزود: امنیت انتخابات در همه ادوار روشن است وهمه ما باید با هوشیاری و بصیرت نقشه های دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات را نقش براب کنیم.

وی  بر تقویت وحدت و یکپارچگی و با هم بودن تاکید کرد و گفت: دو قطبی کردن و سه قطبی جامعه کردن باعث القای اختلاف بین مسئولین می شود که باید از این امر پرهیز شود. 

رئیس کل دادگستری استان زنجان، گفت: مجریان و دست اندرکاران انتخاباتی نسبت به رعایت قانون توجه کنند چرا که جلب اعتماد عمومی بسیار مهم است. 

وی با بیان اینکه اولویت ستاد  انتخابات،پیشگیری از تخلفات انتخاباتی است، گفت: استفاده از اموال دولتی در انتخابات خط قرمز  ما است و فردی حق ندارد از اموال دولتی برای تبلیغات استفاده کند. نامزدهای انتخاباتی بعد از تایید صلاحیت حق دارند محافل انتخاباتی تشکیل بدهند. برای رسیدن به یک مسئولیت زودگذار نباید ارزش های اسلامی را زیر پا گذاشت و تخریب افراد درست نیست. تخریب چهره نظام و سیاه نمایی توسط شبکه ها توسط کار گزاران انتخاباتی رصد شود اعضا این گونه مواد را به دبیر خانه گزارش  دهند. 

نظر شما