معاون استاندار زنجان:

استفاده از اموال عمومی برای تبلیغات انتخاباتی ممنوع است

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۰۹:۱۴:۱۳
کد خبر: ۹۳۴۹۵۹
استفاده از اموال عمومی برای تبلیغات انتخاباتی ممنوع است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان، گفت: استفاده از اموال عمومی به هر مقدار برای تبلیغات ممنوع است و همه باید وحدت نظر داشته و به قانون عمل کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی‌نافچی در جلسه پیشگیری از وقوع جرم که در محل دادگستری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: تمامی گام های برگزاری انتخابات همزمان با سراسر کشور و در استان زنجان به خوبی اجرا شد.
وی افزود: تعامل بسیار خوبی بین فرمانداران و مسئولیت اجرایی و هیئت نظارت در ستاد انتخابات وجود داشته و جلسات خوبی نیز در این زمینه برگزار شده است.
معاون استاندار زنجان با بیان اینکه طبق منویات امام راحل، "میزان رای ملت است"، ادامه داد: تکلیفی که بر عهده ما گذاشته شده، این است که باید به عنوان مجریان انتخاباتی در عملیاتی کردن منویات امام راحل تلاش کنیم.
وی با تاکید بر اینکه، باید نسبت به برگزاری انتخاباتی سالم و قانون‌مند تلاش مجدانه‌ای داشت، افزود: تلاش ما این است که رویکرد رهبر معظم انقلاب را در اجرای انتخاباتی سالم و قانونی تبیین کرده و ثبت‌نام از کاندیداها در یک فضای قانونمند و صمیمی انجام شود که خوشبختانه این روند در استان زنجان انجام شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان تصریح کرد: ایجاد فضای قانونمند در سطوح مختلف استان جاری شد و در کل، ۲۳۱ نفر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلای ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۳۹ نفر از حوزه انتخابیه زنجان و طارم، ۳۰ نفر از حوزه ابهر، خرم‌دره و سلطانیه، ۳۲ نفر از حوزه ماه‌نشان و ۳۹ نفر از حوزه انتخابیه خدابنده ثبت‌نام کردند.
مرادی‌نافچی گفت: نگاه ما بر اساس قانون به این صورت است که داوطلبانی که ثبت‌نام کرده‌اند، حق تبلیغات ندارند. در حال حاضر بررسی صلاحیت کاندیداها ۱۰ روز در دستور کار بوده و نگاه ستاد انتخابات به همه کاندیداها یکسان است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه همه فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیداها رصد می‌شود، خاطرنشان کرد: ۱۹۸نفر در قالب هیئت‌های اجرایی، برگزاری انتخابات مجلس یازدهم را بر عهده دارند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز